تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۲۰۷۹۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
فردا در بورس کالا؛

فولاد هرمزگان ۳۰ هزار تن تختال عرضه می‌کند

‌می‌متالز - شرکت فولاد هرمزگان فردا سه‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه، ۳۰ هزار تن تختال فولادی خود با گرید C را به صورت نقدی و اعتباری در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان فردا سه‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه ۳۰ هزار تن تختال فولادی خود با گرید C را به قیمت ۱۶۶ هزار و ۷۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه ۲۰۰ تن، حداقل خرید تختال فولاد هرمزگان ۲۰ تن بوده و نوع تسویه نیز به صورت نقدی و اعتباری است.

ضخامت تختال ۲۰۰ میلی‌متر، طول ۶ تا ۱۲ متر، عرض آن یک هزار تا سه هزار میلی‌متر و فواصل تغییر عرض ۵۰ میلی‌متر است. همچنین نوع اعتبار به صورت گشایش اعتبار اسنادی ریالی یا واریز وجه بصورت مستقیم به حساب فولاد هرمزگان خواهد بود.

پرداخت مبالغ مربوط به ارزش افزوده و پرمیوم همزمان با تسویه حساب الزامی بوده و در صورت عدم پرداخت مبالغ مذکور ثبت سفارش متناسب با مبالغ پرداخت شده صورت خواهد پذیرفت.

چنانچه پس از سه روز از اعلام به باربری معرفی شده توسط مشتری محصول آماده حمل نشود، محصول توسط آژانس باربری دیگری به آدرس کارخانه مشتری (خریدار) یا یکی از انبار‌های متعلق به شرکت‌های خدماتی فولاد هرمزگان جنوب حمل شده و کلیه خسارات و هزینه‌های متعلقه بر عهده خریدار خواهد بود.

همچنین در صورت انجام معامله، کالا در تاریخ هفتم خرداد ماه درب کارخانه به مشتری تحویل داده می‌شود.

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده