تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۲۱
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۲۰۸۳۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان کرمان بازار خود را در کرمان جنوب توسعه می دهد

می متالز - همایش عاملین فروش محصولات سیمان کرمان در حوزه کرمان جنوب برگزارشد.
سیمان کرمان بازار خود را در کرمان جنوب توسعه می دهد

به گزارش می متالز، گردهمایی عاملین توزیع این کارخانه در منطقه جنوب استان کرمان در شهرستان جیرفت برگزارشد. در این جلسه که فروشندگان عمده، عاملان توزیع و مدیریت بازاریابی و فروش سیمان کرمان حضورداشتند مهندس آقامولایی مدیر فروش سیمان کرمان درخصوص گستره پوشش محصولات سیمان کرمان در پهناور ترین استان کشور وطولانی ترین شبکه حمل ونقل سخن به میان آورد وعنوان داشت این امرنیاز به برنامه ریزی دقیق، تعامل طرفین، استفاده از تکنولوژی، مدیریت وپشتیبانی قدرتمندی دارد.

مهندس آقامولایی افزود: سیمان کرمان برای تسریع و تسهیل بارگیری اقدام به خریداری و نصب دستگاه پرکن و بسته بندی به روز وقدرتمند، ایجادشیفتهای فوق العاده بارگیری وبرنامه ریزی و وایجاد دستورالعمل های تسهیل و تسریع در امر بارگیری وتحویل محصول نموده است.

وی ضمن اشاره به کیفیت مطلوب و مرغوب ‌محصولات این کارخانه عنوان داشت: تحت هیچ شرایطی و هیچگاه کیفیت را فدای سود بیشتر نخواهیم کرد.

مدیر بازاریابی و فروش سیمان کرمان نظر به تولید محصولات جدید همچون سیمان زودگیر، سیمان بنایی، سیمان سفید که به نحو مطلوب می‌تواند نیازهای متنوع را پوشش دهد از عاملین توزیع خواست تا در اطلاع رسانی و تشریح و معرفی این محصولات جدید اقدامات بیشتری بعمل آورند.

ایشان ضمن تقدیر وتشکر از همراهی وتعامل عاملین توزیع جنوب استان با سیمان کرمان عنوان داشت: همواره قدردان همراهی، حمایت و تعصب شما نسبت به برند سیمان کرمان هستیم.

درادامه این نشست عاملین توزیع به بیان پرسش وپاسخ و ارائه مشکلات وگره های مسیر حمل وبار گیری وفروش پرداختند.

پایان بخش مراسم، ضیافت نهار به میزبانی سیمان کرمان بود.

عناوین برگزیده