تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۲۴
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۲۰۸۴۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت صورت گرفت:

همیاری خانواده بزرگ شرکت ذوب آهن در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

‌می‌متالز - شرکت ذوب آهن اصفهان همچون سال‌های گذشته شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور در برنامه یک شهر ضیافت در ماه مبارک رمضان در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همیاری نمود.

به گزارش می‌متالز، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان در این برنامه گفت: این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور از بدو تاسیس تاکنون همواره در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در عرصه‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، توسعه صنعت کشور، ایجاد فضای سبز، حفاظت از محیط زیست، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی عملکرد درخشانی داشته است.
علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن نیز در این برنامه، به نقش ذوب آهن اصفهان در شکل گیری سایر صنایع فولادی به عنوان بزرگترین مسئولیت اجتماعی این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت در هر شرایطی مسوولیت اجتماعی را در اولویت قرار داده و با توجه به بحران آب، فعالیت‌های مختلفی جهت صرفه جویی در مصرف آب و تامین آن از طریق پساب شهر‌های اطراف انجام داده است.
شایان ذکر است مجموعه ذوب آهن اصفهان چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و یک میلیارد ریال کمک نقدی نیز جهت حمایت از خانواده این زندانیان اهداء کرد. ضمن اینکه شرکت پویش بازرگان نیز هزینه درمان یک بیمار به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را اهداء نمود.

منبع: شرکت ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده