تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۰۹۱۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طاهری با اشاره به تصویب منطقه ویژه اقتصادی زنجان مطرح کرد

منطقه ویژه اقتصادی زنجان ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی

‌می‌متالز - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان در کنار سایر پتانسیل‌های اقتصادی استان می‌تواند زمینه‌ساز جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی شود.

به گزارش می‌متالز، مصطفی طاهری از تصویب لایحه منطقه آزاد تجاری زنجان در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: توسعه اقتصادی استان زنجان در گرو انجام دو اقدام مهم است؛ نخست توجه به توسعه شهرک‌های صنعتی و از آنجا که با وجود ظرفیت‌های بالقوه در استان زنجان تاکنون این ظرفیت بالفعل نشده، اقدامات لازم برای محقق شدن این مهم در حال پیگیری است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی موافقت با منطقه ویژه اقتصادی زنجان را یکی دیگر از اقدامات ضروری برای توسعه اقتصادی دانست و افزود: حدود ۱۵ سال است که به دنبال تحقق منطقه ویژه اقتصادی در زنجان هستیم که این امر در روز گذشته با موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام محقق شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی زنجان در کنار سایر پتانسیل‌های اقتصادی استان می‌تواند زمینه‌ساز جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی شود، زیرا امتیازات و ظرفیت‌های مناسبی در حوزه تولید در این منطقه وجود دارد؛ ان شالله این موضوع در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» منجر به رونق تولید شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شرای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده