تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۱:۰۱
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۰۹۲۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد ۲۲۱درصدی فروش «ذوب»

‌می‌متالز - گزارشی از عملکرد شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در فروردین ۱۴۰۰ با نماد «ذوب» منتشر شد که براساس آن میزان فروش شرکت ذوب‌آهن اصفهان نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ با رشد ۲۲۱درصدی فروش همراه بوده است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش حاصل‌شده در یک ماه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ شرکت ذوب‌آهن اصفهان به میزان ۲۳.۱۳۹.۸۱۸میلیون ریال بوده که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی به مقدار ۱۰.۹۳۸.۵۰۵میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۲.۲۰۱.۳۱۳میلیون ریال بوده است.

بیشترین درآمد حاصله در بازار داخلی از فروش تیرآهن با فروش ۴۴هزار و ۶۴۱ تن رقم ۵.۲۹۰.۳۸۵ میلیون ریال به ثبت رسیده و در بازار صادراتی نیز بالاترین بخش درآمد از فروش شمش کالایی به میزان ۴۸هزار و ۸۷۲ تن و به ارزش ۵.۸۸۵.۹۸۰ میلیون ریال حاصل شده است.

براساس اطلاعات منتشرشده در کدال، میزان تولید محصولات شرکت ذوب‌آهن اصفهان در فروردین ۱۴۰۰ تیرآهن ۷۴هزار و ۷۸۰ تن، میلگرد ۲۲هزار و ۲۵۹ تن، کلاف ۷هزار و ۴۴ تن، ریل ۴ هزار تن و سایر محصولات همچون نبشی، ناودانی و... به میزان ۱۸۲۰تن اعلام شده است.

در مجموع می‌توان گفت شرکت ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین ۱۴۰۰، فروشی افزون بر ۲۳.۱۳۹.۸۱۸ میلیون ریال داشته که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۳۹۹ که عدد ۷.۱۸۸.۷۸۳ میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۲۲۱درصدی در فروش همراه بوده است.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده