تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۰۹۶۷۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
عملکرد میزان فروش ماهانه ایران‌خودرو در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰؛

افزایش فروش سالانه ۴۸۷ درصدی "خودرو"

‌می‌متالز - مقدار کل تولیدات ایران‌خودرو در فروردین‌ماه سال جاری برابر با ۳۳.۸۱۹ دستگاه بوده که در مقایسه با سال گذشته با افزایش تولید ۱۱۵ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت خودروساز ایران‌خودرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۳۷.۶۱۲ دستگاه ارائه کرده که ۱۰۰ درصد فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی به فروش رفته است.

افزایش فروش سالانه ۴۸۷ درصدی

مقدار فروش محصولات خودروساز آبی‌پوش

افزایش فروش سالانه ۴۸۷ درصدی

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت ایران‌خودرو در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ میزان فروشی که از خود بر جای گذاشته نسبت به سال گذشته ۴۸۷ درصد افزایش فروش را تجربه کرده، همچنین بیشترین میزان فروش فروردین‌ماه را در بخش «گروه پژو» مشاهده می‌کنیم که ۲۸.۴۲۲ دستگاه بوده و جایگاه بعدی پس‌ازآن را محصول «دنا» به خود اختصاص داده است.

مقدار کل تولیدات ایران‌خودرو در فروردین‌ماه سال جاری برابر با ۳۳.۸۱۹ دستگاه بوده که در مقایسه با سال گذشته با افزایش تولید ۱۱۵ درصدی مواجه بوده است.

طی دوره یک‌ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بیشترین نرخ فروش محصول را نیز خودروی دنا با مبلغی بالغ‌بر ۱۴۸ میلیون تومان به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده