تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۳۵
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۰۹۹۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
حسین‌زاده در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس:

بررسی طرح‌های با قابلیت اجرا در منطقه با مشارکت ایمیدرو

‌می‌متالز - نماینده مردم لارستان در مجلس، گفت: طرح‌ها با قابلیت اجرا در حوزه انتخابیه با مشارکت ایمیدرو بررسی شد.

به گزارش می‌متالز، حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در تشریح دیدار خود با مسوولان عالی استان فارس، گفت: در این جلسه مقرر شد طرح‌های اولویت‌داری که قابلیت اجرایی دارد با مشارکت ایمیدرو در اختیار نماینده مردم جهت بررسی و پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تعیین گردید دو اطلس معدنی حوزه انتخابیه بررسی شود و ظرفیت‌های مختلف ایجاد صنعت و اشتغال آن مورد مطالعه قرار گرفته و اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد:بهره‌مندی حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز از ظرفیت انتقال آب خلیج فارس به لامرد با مشارکت ایمیدرو از دیگر موضوعات مطرح شده توسط نماینده مردم در این جلسه بود.

حسین زاده افزود: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به منظور رفع نیاز کشور به محصولات و فرآورده‌های معدنی با تاکید بر بهینه‌سازی نظام اقتصادی کشور در بخش معادن و صنایع وابسته و همچنین اعمال نظارت بر استفاده از ذخایر معدنی و بهره‌برداری صحیح و موثر از آن‌ها درحال فعالیت است.

نماینده مردم لارستان در پایان این نشست از مهندس ایزدی رئیس صمت فارس به جهت همکاری و مساعدت در انتصاب مدیر بومی برای اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گراش تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده