تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۵۳۴
کد خبر: ۲۱۰۱۷۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

آمادگی استانداری برای واگذاری زمین به اموال تملیکی تهران

‌می‌متالز - معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به مشکلات و موانع اموال تملیکی استان تهران، از آمادگی استانداری برای واگذاری زمین به منظور ساخت انبار و ساختمان اداری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با حضور محمدعلی افتخاری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، بهرام ستاری دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران و منصور مولایی پور عضو هیات مدیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان اموال تملیکی و جمعی از کارکنان این مدیریت برگزار شد.

در این مراسم معاون امنیتی و انتظامی استان تهران ضمن اشاره به موانع پیش روی مدیریت اموال تملیکی تهران اظهار کرد: استانداری تهران آمادگی مساعدت و همکاری لازم را به اموال تملیکی استان تهران دارد و در قدم اول می‌تواند یک قطعه زمین مناسب برای ساخت انبار و ساختمان اداری در اختیار این مدیریت قرار دهد.
در ادامه محمد علی افتخاری با تکریم عبدالرضا مهرابی مدیر سابق اموال تملیکی استان تهران، رضا بهرامی را بعنوان مدیر جدید جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران معرفی کرد و گفت: با شناخت و کارنامه درخشان مدیر جدید اموال تملیکی استان تهران انتظار می‌رود به سرعت ظرفیت‌های استانی شناسایی و تعامل بیشتری با سازمان‌های ذیربط و سایر مدیریت‌های اموال تملیکی سراسر کشور به خصوص استان‌های همجوار ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به تشریح اهم وظایف محوله به مدیریت اموال تملیکی استان تهران پرداخت و افزود: پیگیری و تعیین تکلیف بموقع و صحیح پرونده‌های جاری و سنواتی استان تهران، بهینه سازی و استاندارد سازی نگهداری اموال تحت تملک، برقراری تعامل موثر و سازنده با سایر دستگاه‌های اجرایی استان در راستای نیل به اهداف سازمانی، استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود به منظور ارتقاء بهره وری از جمله این موارد است.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیریت جدید با روحیه جهادی و توان علمی باید در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" و همچنین مطالبات رئیس قوه قضائیه در خصوص رسیدگی سریع به پرونده‌های جاری و سنواتی گام بر دارد.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا

عناوین برگزیده