به نام خدا
همانطور که میدانیم از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد میکنند، که به سرعت جایگاه خود را در سازمانها پیدا کرده و امروزه به جرأت میتوان گفت که هیچ مؤسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمیتوان یافت که بدون روابط عمومی پلههای موفقیت را طی کند.
اطلاع یابی و اطلاع رسانی در دنیای مدرن امروزی یکی از فعالیتهای مهم هر سازمان به شمار میرود.
روابط عمومیها در سازمانهای صنعتی وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارند. دستیابی و ارائه دستاوردهای مجموعه، از مهمترین مقاصد و اهداف سازمانها به شمار میرود که در دنیای کنونی این امر به عهده روابط عمومی گذاشته شده است. میتوان گفت روابط عمومی فعالیتی است ممتد و مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن، افراد و سازمانها میکوشند تا با رتباط بین مخاطبین و ذینفعان یک سازمان تفاهم و پشتیبانی ذینفعان خود را بدست آورند.
روابط عمومی میتواند در ایجاد یک تصویر مثبت سازمانی در اذهان مخاطبان و افکار عمومی نقشی سازنده ایفا نماید. انعکاس موثر و به موقع اخبار و اقدامات، شفافیت در انتقال پیامها و اخبار، ایجاد یک ارتباط دو سویه بین مخاطبان و سازمان، استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی در سازمان، رصد اخبار و مطالب و فضای عمومی جامعه و پاسخگویی به مطالب و موارد مرتبط بخشی از وظایف روابط عمومیها میباشد.
اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمانها و شرکتهای صنعتی، مخصوصا همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان خدا قوت عرض نموده و برای این عزیزان که همواره در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع سازمان خود نقش آفرینی میکنند، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.