جان نباشد جز خبر در آزمون // هرکه را افزون خبر جانش فزون
بیستوهفتم اردیبهشت، به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان از اهمیت والای آگاهی و اطلاع رسانی در عصر حاضر دارد. روابط عمومی، ارکانی موثر و اثرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوندی مستحکم است.
تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اهمیت روابط عمومیها به عنوان “بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ومنعکس کننده چگونگی مسائل سازمانها ” گواهی برنقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.
در نظریههای مدیریتی، مهمترین سرمایه و دارایی شرکتها میزان دانش و تخصصص همراه با تعهد به سازمان هاست و خوشبختانه در چند سال اخیر روند رو به رشد و جهت ساز روابط عمومی ها، نویدبخش جهش و ارتقای جایگاه رفیعشان بوده و حضور این قشر در لایههای مختلف ارتباطی در سازمانها موید نقش ارزنده آنها در همگام سازی اهداف و ارزشها در سازمانها دارد. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، به گونهای که موفقیت سازمانها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
صداقت در اطلاع رسانی و تلاش مضاعف در ایجاد رابطهای برد برد، هنری است که امروزه، روابط عمومیهای هوشمند آن را سرلوحه فعالیتها قرارداده اند. اقدامات صورت گرفته در شرکت فولاد سنگان به رغم زحمات شبانه روزی و بی دریغ همکاران گرانقدرمان، از پنجره ارتباط محور و البته سبز روابط عمومی منعکس شده و این نشان از ارتباط موثر و پیش برنده این واحد در ایجاد پیوندی راهبردی در این شرکت دارد.
اینجانب، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، به تمامی اصحاب رسانه و فعالان این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای، شاهد ارتقای سطوح تعامل سازنده سازمانها با جامعه و رسانهها باشیم.
منبع: شرکت فولاد سنگان