تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۵۴۹
کد خبر: ۲۱۰۶۴۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اسامی برندگان قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا با کد پیگیری و نحوه جستجو/ نتایج قرعه کشی سایپا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

‌می‌متالز - اسامی برندگان قرعه کشی ۵ محصول سایپا شامل شاهین، کوییک S، ساینا S، کوییک R و کوییک دنده‌ای در طرح پیش فروش امروز ۲۶ اردیبشهت ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، قرعه کشی ۵ محصول سایپا با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان سایپا از طریق سایت سایپا اعلام شد.

در ادامه اسامی برندگان قرعه کشی سایپا را نیز به تفکیک نوع خودرو با عناوین اسامی برندگان شاهین، برندگان کوییک S، برندگان ساینا S، برندگان سایپا کوییک R و برندگان کوییک دنده‌ای می‌آوریم.

در این طرح فروش سایپا محصولاتی، چون شاهین، کوییک S، ساینا S، کوییک R و کوییک دنده‌ای به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه شده اند. تحویل خودرو‌های ثبت نامی این دور از پیش فروش سایپا، در پاییز و زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.


اسامی برندگان قرعه کشی سایپا بر اساس کد پیگیری

اسامی برندگان قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا با کد پیگیری و نحوه جستجو/ نتایج قرعه کشی سایپا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

قرعه کشی محصولات سایپا ۲۶ اردیبشت ۱۴۰۰

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.


اسامی برندگان قرعه کشی سایپا بر اساس کد پیگیری

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.
از طریق انتخاب گزینه " سوابق خرید" و همچنین ورود به سیستم می‌توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده