تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۲۱۰۸۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی:

عملگرایی وزیر صمت در آزادسازی معادن حبس شده اقدامی شایسته بود/ اجرای طرح آمایش حرکت رو به جلوی وزارت صمت برای اشتغال‌آفرینی از طریق معادن است

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی، عمل گرایی وزیر صمت در موضوع آزاد سازی معادن حبس شده را اقدامی خوب و شایسته دانست.

به گزارش می‌متالز، رحیم زارع با بیان این مطلب، افزود: یکی از دغدغه‌های ما آزاد سازی معادن و پهنه‌های معدنی حبس شده بوده که وزارت صنعت، معدن و تجارت در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: در این راستا معادن حبس شده پس از آزاد سازی، برای فعال سازی از طریق برگزاری مزایده به افراد دارای اهلیت و صلاحیت واگذار می‌شود.

سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آزاد سازی معادن حبس شده فرصتی برای اشتغال زایی و توسعه است که یکی از برنامه‌های خوب وزیر صمت عملگرایی در آزاد سازی این معادن حبس شده بوده است.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به اجرای طرح آمایش در حوزه‌های مختلف معدنی، گفت: طرح آمایش یک حرکت رو به جلو برای معادن بوده است و با دنبال کردن این مسیر و راه‌اندازی و بهره برداری معادن، نیمی از اشتغال و ارزش افزوده مورد انتظار مردم و نظام در حوزه معادن محقق خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده