تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۱۰۸۸۲
سرویس خبر : اجتماعی

برگزیدگان جشنواره «چراغ روشن رابطه»، دوم خردادماه معرفی می‌شوند/ کتاب آثار برتر، منتشر می‌شود

‌می‌متالز - دبیر نخستین جشنواره نگارشِ «چراغ روشن رابطه»، از معرفی برگزیدگان این جشنواره در روز دوم خردادماه، آخرین روز از «هفته ارتباطات و روابط عمومی» خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مجتبی احمدی» با اشاره به این‌که جشنواره «چراغ روشن رابطه» فرصت مکتوب کردن و مستندسازی تجربه‌های زیسته کارکنان روابط‌ عمومی‌های استان کرمان را فراهم آورد، گفت: در مهلت ۲۰روزه فرستادن آثار که فرصت نسبتاً کوتاهی هم بود، مجموعاً ۷۷ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که بیشتر در قالب‌های «یادداشت» و «روایت» نوشته شده‌اند.

وی ادامه داد: آثار دریافتی پس از حذف نام نویسندگان و کدگذاری، وارد مرحله بررسی اولیه شدند که در این مرحله، اصالت متن و همچنین تطبیق نوشته با موضوعات و معیار‌های جشنواره مدنظر قرار گرفت و در نهایت، ۴۸ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند.

دبیر جشنواره نگارشِ «چراغ روشن رابطه» افزود: برای انجام داوری مرحله نهایی، دکتر «حوریه دهقان‌شاد» مدرس دانشگاه در حوزه علوم ارتباطات، استاد «سیدعلی میرافضلی» شاعر، پژوهشگر و از پیشکسوتان روابط عمومی استان، و دکتر «عباس تقی‌زاده» نویسنده، پژوهشگر و دانش‌آموخته علوم ارتباطات، قبول زحمت کردند که از ایشان سپاسگزاریم.

احمدی با اشاره به این‌که برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره، یک‌شنبه دوم خردادماه، در آخرین روز از «هفته ارتباطات و روابط عمومی» معرفی خواهند شد، گفت: ایده اولیه برگزاری این جشنواره، پس از برگزاری جلسه‌ای با حضور روح‌الله ابوالهادی، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و عباس تقی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در سرچشمه شکل گرفت که در آن جلسه، بر ایده‌پردازی برای اجرای برنامه‌ای غیرکلیشه‌ای به‌مناسبت «روز ارتباطات و روابط عمومی» در ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ تاکید شد.

دبیر جشنواره «چراغ روشن رابطه»، با قدردانی از همه همکاران روابط‌عمومی‌های استان که با فرستادن اثر در این جشنواره مشارکت داشته‌اند، یادآور شد: با پایان یافتن بررسی نهایی آثار که به قدردانی از نویسندگان برگزیده و شایسته تقدیر خواهد انجامید، کتاب مجموعه آثار برتر نخستین جشنواره نگارش «چراغ روشن رابطه» هم تدوین و منتشر خواهد شد تا قدمی ماندگار در مسیر ثبت و ضبط تجربه‌های ارزشمند نویسندگان، برداشته شود.

رئیس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در پایان گفت: نحوه و زمان دقیق برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره «چراغ روشن رابطه»، به‌زودی اعلام خواهد شد.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

عناوین برگزیده