تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۱۰۹۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۱۴۰ محدوده معدنی و اکتشافی در قزوین به متقاضیان واگذار می‌شود

‌می‌متالز - معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۱۴۰ محدوده معدنی و اکتشافی با مساحت ۴۰۰ کیلومتر مربع و تنوع ۱۴ نوع ماده معدنی از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش می متالز، اکبر معینی روز چهارشنبه افزود: واگذاری این محدوده‌ها از طریق مزایده یک مرحله‌ای همزمان با ۶ هزار محدوده معدنی و اکتشافی در ۳۱ استان با دستور مقام عالی وزارت و معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارتخانه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند از روز جمعه ۳۱ اردیبهشت تا روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه نسبت به ارائه قیمت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید.

معینی افزود: پاکت‌ها و اسناد مزایده روز دوشنبه ۱۷ خردادماه راس ساعت ۱۰ صبح در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زمان بازگشایی می‌شود.

وی گفت: متقاضیان می‌بایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و تهیه گواهی امضای الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام کرده و در مزایده به صورت الکترونیکی از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شرکت نمایند.

معینی افزود: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه می‌توانند با شماره تماس ۴۱۹۳۴- ۰۲۱ پشتیبانی سامانه ستاد تماس بگیرند و صرفاً جهت اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده از روز شنبه یکم خردادماه به آدرس الکترونیکی http://qaz.mimt.gov.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان می‌بایست تمامی مدارک مورد نیاز را با امضای دیجیتال و از طریق سامانه ستاد بارگذاری و ارسال نمایند ضمناً نقشه محدوده‌های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده در سامانه کاداستر معادن کشور به نشانی www.cadastre.mimt.gov.ir درقسمت نقشه معادن قابل مشاهده است.

این مسوول افزود: کلیه فرایند برگزاری مزایده به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد است و هیچگونه مدرک فیزیکی توسط سازمان اخذ نخواهد شد.

استان قزوین دارای ۲۰۰ محدوده معدنی دارای مجوز است که از این تعداد حدود ۵۰ درصد دارای فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین

عناوین برگزیده