تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۱۱۲۸۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی

می متالز - روابط‌ عمومی آمیزه‌ای از اخلاق، علم و هنر است. ارتباطی عمیق،‌ صمیمی و پر از عشق و محبت؛ ویژگی فعالان این حوزه، اخلاق در مواجهه، علم در بکارگیری کلمات و هنر در بیان و معاشرت است.

بنام خداوند بخشنده و مهربان

روابط عمومی آمیزه‌ای از اخلاق، علم و هنر است. ارتباطی عمیق، صمیمی و پر از عشق و محبت؛ ویژگی فعالان این حوزه، اخلاق در مواجهه، علم در بکارگیری کلمات و هنر در بیان و معاشرت است.

روابط عمومی بستر انتقال و دریافت پیام، آینه‌ی تمام قد سازمان و اصلی‌ترین حلقه ارتباط میان مدیران و کارکنان است. جایی برای شنیده شدن، جایی برای گفتن بدون دغدغه‌ی خواسته‌ها و جایی برای آرام شدن. می‌خواهی از روابط عمومی بیشتر بدانی جایی قدم بگذار که صفا، صمیمت، صداقت، دوستی، مهربانی، همدلی و هم زبانی موج می‌زند.

۲۷ اردیبهشت ماه هر سال بهانه ایست برای اینکه بدانیم، کسانی کنارمان هستند که با چشم دل دنیا را می‌بینند و با تکیه بر قلبشان تصمیم می‌گیرند.

اینجانب این روز خجسته را خدمت فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، خصوصا کارکنان تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت همگان را آرزومندم؛ و من الله التوفیق

امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده