تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۲۱۱۷۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مردم تخلفات استفاده غیرمجاز برق برای بیت کوین را گزارش دهند

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: بحث بیت کوین‌ها تماما بصورت غیرمجاز از شبکه‌های ما استفاده می‌کنند و این امر نیز بر افزایش مصرف برق تاثیرگذار است.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به کاهش ظرفیت تولید نیروگاه‌های برق‌آبی به دلیل خشکسالی و از طرفی افزایش مصرف برق در جامعه، اظهار کرد: با توجه به این شرایط احتمال خاموشی‌های طولانی مدت با برنامه در تابستان امسال وجود دارد.

امیدعلی مرآتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۰درصدی مصرف برق طی امسال، اظهار کرد: این افزایش مصرف در حالی است که به دلیل کاهش بارندگی‌ها و کاهش ذخایر آبی، ۳۵۰۰ تا چهار هزار مگاوات از تولید نیروگاه‌های برق آبی کاسته شده و همین امر مشکلاتی به صنعت برق وارد کرده است.

وی افزود: از طرفی بحث بیت کوین‌ها را داریم که تماما بصورت غیرمجاز از شبکه‌های ما استفاده می‌کنند و این امر نیز بر افزایش مصرف برق تاثیرگذار است.

مرآتی خاطرنشان کرد: چنانچه این وضعیت ادامه یابد و مردم همکاری نکنند، خاموشی‌های طولانی مدت با برنامه را در تابستان امسال خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: در همین راستا انتظار این است که مردم برای جلوگیری از خاموشی‌های با برنامه، مصرف برق خود را کاهش داده و ادارات و بخش‌های مختلف نهایت همکاری در این زمینه را داشته باشند.

وی افزود: همچنین انتظار است هر زمان تخلفاتی مانند استفاده غیرمجاز برق برای بیت کوین را مشاهده کردند حتما به شرکت توزیع برق اطلاع دهند و بدانند گزارشات آن‌ها محرمانه مانده و از طرفی پاداش دریافت خواهند کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده