تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۵
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۲۱۱۸۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

عملکرد مثبت روابط عمومی فولاد مبارکه در اطلاع رسانی/ نمایشگاه دائمی فولاد، گامی بزرگ در جهت معرفی تمام ظرفیت‌های فولاد مبارکه است

‌می‌متالز - نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد روابط عمومی فولادمبارکه اظهار کرد: امید می‌رود تمام واحد‌های تولید ما در کشور به ویژه مجمتع فولادمبارکه به عنوان یک صنعت مادر و بسیار تاثیرگذار در عرصه‌های اقتصادی کشور، شعار جهش تولید را همانگونه که تا به امروز محقق کرده، در ادامه با سرعت بیشتری در این مسیر حرکت کنند تا زمینه برای اشتغال جدید از دل جهش تولید در کشورمان فراهم گردد.

به گزارش می‌متالز، پروین صالحی در حاشیه نشست هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه اظهار کرد: بنده برای نیروی انسانی که در جهت تحقق استراتژی مهم کشور یعنی جهش تولید در حال تلاش و فعالیت هستند، آرزوی توفیق و موفقیت هرچه بیشتر را دارم.

وی همچنین عملکرد روابط عمومی فولاد مبارکه در خصوص اطلاع رسانی از رکورد‌های تولید را مثبت ارزیابی کرده و گفت: بر اساس گزارش‌هایی طی چندماه اخیر در خصوص دستاورد‌های تولید همچون رکورد جدید در ذوب، افزایش تولید و... تهیه و اطلاع رسانی شد، فعالیت افراد فعال در حوزه روابط عمومی فولاد مبارکه را مثبت ارزیابی کرده و امیدوارم این افراد در ایجاد نشاط و پویایی بین مردم کشورمان با گزارش‌های درست و مستندی که در اختیارشان قرار گرفته و آن را منتشر می‌کنند، روز به روز گام‌های محکمتری در این مسیر بردارند.

به گفته نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، روابط عمومی به عنوان پیشانی مجموعه هستند و مسئولیت آن‌ها که ایجاد هماهنگی روابط درون بخشی و بین بخشی در سازمان‌های مختلف است، برای ما بسیار مهم و اثرگذار است.

صالحی با اشاره به بازدید و افتتاح نمایشگاه دائمی فولادمبارکه در ادامه گفت: نمایشگاه دائمی فولاد مبارکه به نوبه خود بسیار خلاقانه خلق شده است. زیرا به دلیل گستردگی و وسعت این مجمتع فولادی، معمولا مسئولان و صاحب منصبان نمی‌توانند عملا در جریان کل فعالیت‌های فولادمبارکه قرار گیرند، اما این نمایشگاه، این نقص را برطرف کرده است، زیرا افراد با دیدن کردن از نمایشگاه فولاد، می‌توانند در جریان کل فعالیت‌ها و مسائل مختلفی شرکت قرار گیرند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده