تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۲۱۱۸۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه:

روابط عمومی، ویترین فعالیت هر سازمانی است

‌می‌متالز - معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه می‌گوید: روابط عمومی ویترین فعالیت هر سازمانی است و در کنار آن وظیفه ایجاد ارتباط میان سازمان با عموم جامعه را برعهده دارد.

به گزارش می‌متالز، احمد سعید بخش در حاشیه نشست هم اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه اظهار کرد: روابط عمومی یک هنر فردی است. درواقع کسی که قدرت بیان بهتری داشته باشد، خیلی خوب می‌تواند توانمندیهایش را در معرض نمایش بگذارد و جایگاه اجتماعی در جامعه بدست آورد.

وی افزود: ارتباط برقرار کردن با عموم جامعه وظیفه بخش روابط عمومی سازمان هاست. چراکه اگر یک سازمان محصولی تولید کند، اما تبلیغاتی برای آن نداشته باشد و روابط عمومی توان لازم را برای معرفی و تبلیغ کالا نداشته باشد، در نتیجه ناشناس باقی مانده و قطعا پیشرفت و رشد در سازرمان حاصل نمی‌شود.

به گفته سعیدبخش، روابط عمومی‌ها ویترین شرکت‌ها هستند و می‌توانند جامعه را با نحوه ارائه فعالیت‌های آشنا کنند؛ به این شکل که محصول را معرفی کرده و یا اینکه روند تولید و مشکلات را مطرح کند.

معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه در پایان گفت: موارد یادشده، مسائلی است که برعهده روابط عمومی‌ها بوده تا بتواند جایگاه شرکت را در رتبه‌های صنعتی، تولید و مشکلات پیش رو و کمک‌هایی که مسئولان می‌توانند برای رفع آن‌ها انجام دهند، اطلاع رسانی کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده