تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۷
بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۲۱۲۴۸۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبرداد

عرضه لاستیک خودرو‌های سنگین و وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی در زنجان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: لاستیک خودرو‌های سنگین و وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی در زنجان عرضه می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش می‌متالز، ناصر فغفوری اظهار داشت: به استناد دستور سوم بند یک صورتجلسه ۱۰۹ کارگروه تنظیم بازار کشور، در تاریخ ۱۰ آبان ماه سال گذشته مقرر شده است مانند سال گذشته لاستیک‌های سنگین و وارداتی با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان و با قیمت‌های تعیین شده از طریق سامانه جامع تجارت و با حواله سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان‌ها به فروش برسد.

وی افزود: به استناد نامه تاریخ ۱۹ اسفند ماه سال گذشته از سوی مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی و وزارت متبوع تامین ارز ترجیحی برای واردات لاستیک سنگین و نیمه سنگین از دی ماه سال ۹۸ متوقف و از تاریخ ۲۰ فروردین ماه سال گذشته گروه ارزی این محصول از یک به ۲۱ تفییر یافته است و بر همین اساس از ابتدای سال ارز تامین شده برای لاستیک فقط نیمایی خواهد بود.

این مسوول بیان داشت: با توجه به بررسی‌های میدانی کارشناسان سازمان و اتحادیه مربوطه در سطح بازار استان به هیچ عنوان کمبود لاستیک نبوده و از طریق سامانه کالا از سوی توزیع کنندگان استان عرضه می‌شود.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی موج رسا

عناوین برگزیده