تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۴۰۶
کد خبر: ۲۱۲۶۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان:

توسعه روابط عمومی دیجیتال باعث تعالی سازمانی می‌شود

توسعه روابط عمومی دیجیتال باعث تعالی سازمانی می‌شود
‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفت: توسعه روابط عمومی الکترونیک شامل کانال‌های تلگرام، اینستاگرام و به روزرسانی سایت شرکت سرعت و دقت اطلاع رسانی را افزایش داده و در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری نقش قابل توجهی داشته است. استفاده از روابط عمومی الکترونیک ضمن رسیدن به اهداف روابط عمومی موجب پیشرفت و تعالی سازمان می‌شود.

به گزارش می‌متالز، وجیهه صابرنژاد درباره اهمیت روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی در ایجاد همدلی، همفکری، تعلق سازمانی، ایجاد انگیزه بین پرسنل، مدیران و کلیه ذی‌نفعان و همچنین دستیابی به چشم‌انداز و اهداف سازمان نقش موثری دارد. به علاوه نقش موثر روابط عمومی در تبیین و معرفی محصولات به مشتریان (نوعی بازاریابی برای فروش محصولات) و هرگونه تلاش مستقیم برای بازاریابی و تبلیغات غیرقابل انکار است.

وی افزود: به طور کلی، وجود یک روابط عمومی منسجم و پایدار، به ایجاد آگاهی عمومی نسبت محصولات یک شرکت یا سازمان و در نهایت برند سازمانی کمک می‌کند. به بیان دیگر می‌توان گفت روابطعمومی مرجعی برای بیان حقایق سازمان، نماینده سازمان در داخل و بیرون آن بوده و نقش موثری در تببین مواضع سازمان در حیطه‌های مختلف دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان درباره اقدامات برجسته این واحد گفت: اگرچه اقدامات بسیاری توسط این واحد انجام شده است، اما به طور خلاصه مهم‌ترین اقدامات آن را می‌توان شامل تدوین نظام جامع مسئولیت‌های اجتماعی (امیدواریم تا پایان شهریورماه بهره‌برداری برسد)، تهیه لوازم و تجهیزات مبارزه با کرونا با حمایت مهندس عظیمیان، مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه شامل اهدای ۱۱ دستگاه کمک تنفسی (ونتیلاتور) به بیمارستان شهید بهشتی کاشان در وخیم‌ترین روز‌های این شهرستان (ابتدای شیوع کرونا) و تقدیر از کادر درمان دانست.

صابرنژاد افزود: در حال حاضر شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان یک شرکت تولیدکننده ورق گالوانیزه در بالاترین سطح کیفیت شناخته شده است که این شهرت بی‌تاثیر از اقدامات روابط عمومی این شرکت نبوده است. همین کیفیت قابل توجه و بالای محصولات این شرکت باعث شده که حتی با وجود اختلاف قیمت اندک (قیمت بالاتر) محصولات این شرکت با محصولات رقبا، باز هم محصولات این شرکت از تقاضای خوبی در بازار داخل و خارج برخوردار باشد.

وی ادامه داد: توسعه روابط عمومی الکترونیک شامل کانال‌های تلگرام، اینستاگرام و به روزرسانی سایت شرکت سرعت و دقت اطلاع رسانی را افزایش داده و در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری نقش قابل توجهی داشته است. یکی از نتایج این اقدام شناساندن شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در جامعه بازار‌های صادراتی بوده است. استفاده از روابط عمومی الکترونیک ضمن رسیدن به اهداف روابط عمومی موجب پیشرفت و تعالی سازمان می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان خاطرنشان کرد: جایگاه و نقش روابط عمومی در سازمان‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده