تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۲۱۲۶۴۷
سرویس خبر : اجتماعی
رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان:

حمایت‌های فولاد هرمزگان از ورزش استان ستودنی است

‌می‌متالز - مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال فولاد هرمزگان به مناسبت صعود به لیگ دسته یک کشور با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیران این شرکت و رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، عطاء معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این مراسم گفت: ورزش از اولویت‌های کاری ما است و سعی خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم از ورزش استان حمایت کنیم. وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی در فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان همواره به امر ورزش کارکنان و خانواده‌های آن‌ها توجه ویژه‌ای دارد و در حال حاضر ۱۵ تیم ورزشی کارکنان فولاد هرمزگان در عرصه‌های استان، کشور وبین المللی در حال فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: بی شک مردم استان نیز از فعالیت‌های ورزشی فولاد هرمزگان نفع خواهند برد و تلاش می‌کنیم در حوزه ورزش استان نیز در چهارجوب قوانین و مقررات اقدامات مناسبی را انجام‌دهیم.
‎در این مراسم قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: حمایت فولاد هرمزگان از ورزش بسیار خوب بوده است و امیدوارم این حمایت‌ها بیشتر شود.

رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: مجموعه هیات فوتبال در کنار تیم‌های فوتبال فولاد هرمزگان بوده است و این همراهی همچنان ادامه خواهد داشت.
‎محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان نیز گفت: تیم فوتبال امید فولاد هرمزگان از آذرماه سال گذشته فعالیت خود را شروع کرد و پس از قهرمانی در لیگ امید‌های استان به مسابقات امید‌های کشور راه یافتند و با درایت کادر فنی، سرپرست و بازیکنان تیم به لیگ یک امید‌های کشور راه یافتند و از مهرماه مسابقات آن‌ها شروع خواهد شد.

وی ضمن تشکر از مجموعه فولادهرمزگان گفت: مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان حمایت خود را از ورزش مجموعه فولاد اعلام کرده اند و انشاا... با این حمایت آن‌ها شاهد پیشرفت ورزش این مجموعه در کشور خواهیم بود. ‎تیم امید‌های فولاد هرمزگان چندی پیش موفق شد به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده