تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۱۲۶۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

هدایت سرمایه‌های تولید به سمت بانک‌ها با بالاترین میزان خدمات و شفافیت

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: تولیدکنندگان با حمایت تشکل‌های متولی، در بانک‌هایی سرمایه گذاری نمایند که بیشترین خدمات را با شفافیت ارائه می‌دهند و در همین ارتباط این تشکل‌ها می‌بایست از انفعال خارج شوند.

به گزارش می‌متالز، داوود شهرکی در جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی صنایع، معادن، کشاورزی اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های صنعت استان، موجب تغییر نگاه جامعه در سطوح مختلف نسبت به اقدامات صنعتگران در استان می‌شود که نهایتا منجر به افزایش سرمایه گذاری در استان در بخش صنعت خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر و با همه‌ی این شرایط ۷۰۰ واحد صنعتی مهم با ظرفیت اشتغال مطلوب در استان مشغول فعالیت می‌باشند.

شهرکی ادامه داد: تشکل‌های فعال و مرتبط با صنعت در استان، توانمندی‌های صنایع استان را در کل کشور و جامعه تبلیغ و اطلاع رسانی نمایند و از نقطه ضعف خارج شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سیستم بانکی استان در خصوص تسهیلات و فعالیت‌های حمایتی از تولید، با شفافیت برخورد نماید.

رئیس سازمان صمت سیستان وبلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری طرحی را در استان دنبال می‌کنیم که سرمایه‌های واحد‌های تولیدی استان به سمت بانک‌هایی هدایت شوند که بیشترین خدمات را با شفافیت ارائه نمایند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده