تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۲۱۲۹۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

‌می‌متالز - فرماندار مبارکه در این نشست ضمن بیان جایگاه روابط عمومی در تمامی دستگاه‌ها، ادارات و نهاد‌ها و ضرورت بر حفظ شان آن گفت: تلاش و زحمات شما در جایگاه خود، موجب شده شهرستان مبارکه در این حوزه جزء سرآمد روابط عمومی‌های استان باشد که این امر نشان دهنده‌ی ظرفیت بالای شهرستان در بخش روابط عمومی است.

به گزارش می‌متالز، فرماندار مبارکه در این نشست ضمن بیان جایگاه روابط عمومی در تمامی دستگاه‌ها، ادارات و نهاد‌ها و ضرورت بر حفظ شان آن گفت: تلاش و زحمات شما در جایگاه خود، موجب شده شهرستان مبارکه در این حوزه جزء سرآمد روابط عمومی‌های استان باشد که این امر نشان دهنده‌ی ظرفیت بالای شهرستان در بخش روابط عمومی است.

مهندس هدایت در ادامه افزود: مدیریت افکار عمومی به عنوان مهمترین رویکرد روابط عمومی در جامعه باید مدنظر قرار گیرد و توسعه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و پیامرسان‌ها، فرصت خوبی برای اشاعه‌ی خدمات صورت گرفته دستگاه متبوع شماست.

وی همچنین تصریح کرد: دشمنان قسم خورده‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این روز‌ها به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و تضعیف مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند، اما وظیفه اصلی ما امروز ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است و در این راستا باید از بستر روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها برای مدیریت افکار عمومی استفاده کرد.

فرماندار گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تبلور اقتدار، وحدت و امنیت ملی است و موجب افزایش نقش وجایگاه ایران درمعاملات بین المللی بوده موجب خواهد شد که نقشه‌های دشمنان ناکام بماند.

هدایت در ادامه ضمن تاکید بر انتخاباتی بودن فضای شهرستان گفت: روابط عمومی‌ها با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند، محتوا‌های تاثیر گزار و کارشناسی شده از فرمایشات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و بزرگان دین تولید و عرضه کنند، همچنین با معرفی دستاورد‌های انقلاب در دستگاه‌های متبوع خود به صورت خلاقانه و مبتکرانه، علاوه بر آگاهی بخشی مردم، شور و نشاط انتخاباتی را نیز ایجاد کنید.


منبع: فرمانداری مبارکه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده