تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۴۳۲
کد خبر: ۲۱۳۲۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان؛

شرکت فولاد مبارکه بخش اعظمی از اقتصاد کشور را تامین می‌کند

‌می‌متالز - محمد ستوده نیک مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان در نشست مدیران منتخب روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان از عملکرد دوره نهم اتاق بازرگانی در اجرای برنامه‌ها و خدمات به اعضاء و موفق در مسئولیت‌های اجتماعی که با تهیه بسته‌های معیشتی در ایام کرونا از خانواده‌های مورد هدف حمایت کرد، تشکر کرد.

به گزارش می‌متالز، وی ادامه داد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها قرار داریم و محور برنامه فعالان اقتصادی تحقق این شعار است و روابط عمومی‌ها در این راستا می‌بایست برنامه ریزی و نقش آفرینی کنند.

ستوده‌نیک در ادامه گفت: ما آرامش و آسایش خود را مدیون رشادت شهداء، جانبازان و ایثارگران و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد کشورها، توسط شرکت‌های بزرگ آن کشور‌ها اداره می‌شود وبه تبع آن اقتصاد استان اصفهان توسط شرکت‌های بزرگ از جمله شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان که زیرمجموعه فولاد مبارکه است اداره می‌شود و هر آنچه هم افزایی و تعامل شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان بیشتر باشد، شاهد اقتصاد شکوفاتر استان خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان در ادامه عنوان کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان به تنهایی بخش اعظمی از اقتصاد کشور و استان را تامین می‌کند و شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان یکی از شرکت‌های مهم استان اصفهان و جزء ۱۰ شرکت مطرح در سطح اتاق بازرگانی اصفهان است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود اتاق بازرگانی از ظرفیت شرکت‌های عضو مانند شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه استفاده ودر کمیسیون‌های مربوطه از مدیرعامل و سایر مدیریت‌های شرکت دعوت بعمل آورد.

ستوده‌نیک در ادامه به معرفی فعالیت‌های شرکت پرداخت و اظهار داشت: شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان در زمینه تهیه مواد اولیه صنعت فولاد کشور فعالیت می‌کند و اخیرا با ورود به حوزه خرید معادن سنگ آهن در برخی از استان‌های کشور، وارد چرخه تولید شده است.

برترین سایت خبری حوزه صنعت کشور

وی در ادامه با معرفی سایت خبری ایراسین به عنوان برترین سایت خبری حوزه صنعت کشور که تحت مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اداره می‌شود؛ گفت: مدیران روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان را به مشاهده و سایت ایراسین دعوت می‌کنم.

مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان خطاب به مدیران روابط عمومی منتخب عضو اتاق بازرگانی اصفهان، پیشنهاد تشکیل شورای روابط عمومی در سطح شرکت را داد و اشاره کرد با این حرکت بیشتر می‌توان جایگاه روابط عمومی را در سطح شرکت‌ها تبیین نمود.

در این نشست مدیران روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، پالایشگاه اصفهان و دیگر شرکت‌های مهم استان حضور داشتند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده