تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۹
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۲۱۳۹۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه با پیمانکاران توسعه در مسیر مانع زدایی از تولید و توسعه

‌می‌متالز - معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه گفت: برگزاری نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه با پیمانکاران توسعه در مسیر مانع زدایی از تولید و توسعه برنامه ریزی شده است که امیدواریم مثمر ثمر باشد.

به گزارش می‌متالز، احمد سعیدبخش در توضیح علت برگزاری نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه) اظهار کرد: پیمانکاران و مشاوران به واقع شرکای تجاری شرکت فولاد مبارکه محسوب می‌شوند و هرگونه مانع بر سر راه ایشان به منزله مشکل و مساله ماست.

وی افزود: مدت‌ها بود که پیمانکاران درخواست دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه را داشتند که با مطرح شدن این درخواست، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه استقبال کردند و امروز دور هم گردآمدیم تا هرگونه مانع سر راه شرکای تجاری بررسی شود.

معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: هدف نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه با شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه) بهره گیری از پیشنهادات، انتقادات شرکای تجاری شرکت فولاد مبارکه است تا در مسیر تعامل با پیمانکاران تسهیل گری شود.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه شرکای تجاری بسیاری دارد، اما امروز به علت شرایط کرونا میزبان تعداد محدودی از این شرکای تجاری هستیم و امیدواریم این نشست مثمر ثمر باشد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده