به گزارش میمتالز، معاون فروش و درآمد بیمهگری بیمه کوثر ضمن بیان این مطلب گفت: کارشناسان این شرکت با تجزیهوتحلیل فرآیندهایی، چون کیفیت فروش، شرایط بیمهگذار، تخمین میزان زیان و خسارت، توانگری، ذخایر و سود نهایی شرکت در صدور بیمهنامه و همچنین نوع فعالیت شرکت، صنعت و نگاه صنعت به بیمهگذار در مناقصهها و انعقاد قراردادهای بیمهای شرکت میکنند. محمد دنان، تعامل و همکاری میان بیمهگران و بیمهگذاران را عامل افزایش رضایت دو طرف دانست و افزود: با استفاده از تجربههای مشترک میتوانیم در شناسایی و ارزیابی مناسب ریسکها و نیز کاهش آنها از طریق شناخت مواضع آسیبپذیر و رفع آن اقدام کنیم که این امر برگ برندهای برای هم بیمهگر و هم بیمهگذار است. وی با بیان اینکه ارتباط سازنده و پایدار با ذینفعان موجب وفاداری مشتریان و ایجاد زمینههای تداوم رشد شرکت میشود، تصریح کرد: بیمه کوثر با تجارب گسترده آمادگی دارد خدمات بیمهای را در بالاترین سطح کیفیت با رویکرد حمایت از بیمهگذاران خود و در حداقل زمان ممکن به ذینفعان ارائه دهد.
منبع: دنیای اقتصاد