تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۶
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۱۴۲۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج و نیم عصر؛

فشار از ما بهتران برای فرار از گره! /ریخت و پاشی که توجیه نشد

‌می‌متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به ایثارگری رئیس سابق میرداماد برای حمایت از سالمندان و ساخت ورژن جدید پینوکیو در ایران و...

به گزارش می‌متالز به نقل از بورس نیوز، یکی از مهم‌ترین رویداد‌های امروز جلسه تحلیل صورت‌های مالی ملاصدرا بود. در این جلسه دوستان توضیح دادند که از محل کارمزد معاملات در سال ۹۹ درآمد ۲ همتی داشته اند که البته در سرمایه گذاری این درآمد در زیرساخت‌ها به اعتراف خودشان موفق عمل نکرده اند. معاون مالی ملاصدرا هم سعی کردند هزینه ۴۰ میلیارد تومانی برای نشر کتب را توجیه کنند که در این مورد هم موفق نبودند و ما نفهمیدیم این ۴۰ میلیارد تومان کجا و به چه دلیل هزینه شد. اما سوالی که بی جواب ماند، برنامه‌های رئیس بزرگ برای کاهش ریخت و پاش در ملاصدرا بود.


ایثارگری برای سالمندان

انتخابات مستاجر جدید برای پاستور هم سریال پر حاشیه‌ای شده که نمی‌دانیم باید به آن بخندیم یا به حال بد خودمان گریه کنیم. نه فقط ساکنان میرداماد و باب همایون که کل نامزد‌های محترم این روز‌ها به جای اعلام برنامه، سفت و سخت در حال خراب کردن دیگران هستند. رئیس باب همایون کاسه و کوزه ریزش بورس را بر گردن رئیس سابق میرداماد و افزایش نرخ بهره بین بانکی می‌شکند و رئیس سابق میرداماد وانمود می‌کند به خاطر مشتی پیرزن و پیرمرد نرخ سود بین بانکی را بالا برده! ما هم سعی می‌کنیم باور کنیم رفقای گرمابه و گلستان تا دیروز، امروز برای هم شاخ می‌کشند و پشت پرده‌ای در کار نیست.


دلار ۱۵ هزار تومانی پوچ بود

یادتان هست وعده دادند دلار ۱۵ هزار تومانی در راه است و اهالی بورس باور کردند و چوب حراج به سهم شان زدند؟ حالا تحلیلگران فرموده اند حتی در صورت توافق در وین، ماجرای FATF خاتمه پیدا نخواهد کرد و امیدی به کاهش نرخ ارز نیست. پس به امید ورود آسان ارز و کاهش نرخ دلار نباشید!


فشار از ما بهتران برای فرار از گره

مدت هاست از قفل صف فروش نماد‌های کوچک بازار می‌نویسیم؛ نماد‌هایی که بعضی هاشان یک روز ریزش شدید داشتند و بعد متعادل شدند! اما برخی از این نماد‌ها هم همچنان قفل صف فروش هستند و خبری از اصلاح قیمتی نیست. گویا بعضی از ما بهتران به بعضی کارشناسان بازار سرمایه پول داده بودند تا برایشان سهام بخرند و این دوستان هم سهام شرکت‌های کوچک را خریده اند و بعد از ریزش بازار، از ما بهتران همه جوره اعمال فشار کرده اند که سهم شان مشمول گره نشود و زیاد نریزد!


ورژن جدید پینوکیو

زرشک طلایی بهترین جمله هم امروز تعلق میگیرد به: "اگر برخی مسوولین پینوکیو بودن دماغشون چند بار دور زمین می‌چرخید! "

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده