تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۲۱۴۵۵۵
سرویس خبر : انرژی

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحث انتقال آب به فارس مشارکت کند

‌می‌متالز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ما مشارکت و سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح انتقال آب از خلیج فارس است.

به گزارش می‌متالز، جعفر قادری با اشاره به برگزاری جلسه نمایندگان فارس با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ستاد اجرایی توانایی‌های متعددی دارد که درخواست ما مشارکت و سرمایه گذاری بیشتر در پروژه‌های موجود در استان فارس است.

وی ادامه داد: از جمله پروژه‌هایی که درخواست مشارکت داریم طرح انتقال آب خلیج فارس به استان است که در این راستا قول‌های مساعدی نیز دریافت کردیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین بحث مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار نیز مطرح شد.

قادری تاکید کرد: در حال حاضر رایزنی‌های مختلف در خصوص انتقال آب به استان فارس انجام شده که به طور حتم به زودی این طرح با مشارکت بخش خصوصی استان فارس اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین سرمایه گذاری در بخش‌های معدنی، پتروشیمی، تکمیل بزرگراه و آزاد راه در فارس، کمک به ساخت خانه عالم و افزایش مشارکت در کمک‌های مومنانه از دیگر درخواست‌های ما از ستاد اجرایی است.

منبع: معدن نیوز

عناوین برگزیده