تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۹
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۱۴۶۱۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولادکاران فجرلارستان مطرح کرد؛

کیفیت ورق‌های فولاد مبارکه از رقبای چینی و روسی بهتر است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولادکاران فجرلارستان می‌گوید: کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه نسبت به رقبای خارجی و داخلی بالاتر است و همیشه محصولات این شرکت را به عنوان یک برند معتبر به مشتریان معرفی می‌کنم.

به گزارش می‌متالز، محمد ابراهیم عبادی مدیرعامل شرکت فولادکاران فجرلارستان با اشاره به تامین همیشگی ورق مورد نیاز این شرکت از فولاد مبارکه گفت: کیفیت ورق‌های رنگی شرکت فولاد مبارکه مرغوب بوده و سال‌ها است که از این شرکت ورق مورد نیاز خود را خریداری می‌کنیم.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته تا کنون مشکلی با تولیدات این شرکت نداشته‌ایم و همیشه به مشتریان خود این نکته را گوش زد می‌کنیم که ورق فولاد مبارکه از دیگر رقبا کیفیت بالاتری دارد.

عبادی در ادامه عنوان کرد: با وجود تحریم‌های آمریکا علیه ایران، تنها از کشور‌های روسیه و چین می‌توان محصولات فولادی را وارد کرد که محصولات فولاد مبارکه نسبت به رقبای خارجی و داخلی کیفیت بالاتر و بهتری را دارد.

مدیرعامل شرکت فولادکاران فجرلارستان تصریح کرد: کارخانه‌های داخلی دیگری نیز به تولید ورق‌های رنگی و گالوانیزه می‌پردازند، اما محصولات شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت مادر، از کیفیت بهتری برخوردار است و از سال ۹۵ مشتری این شرکت هستیم و تاکنون مشکلی با تولیدات این شرکت نداشته‌ایم.

شایان ذکر است که شرکت فولاد مبارکه موفق شده تا به بازده کیفی ۹۱ درصدی در تولید محصولات خود دست یابد که از ابتدای راه اندازی این شرکت تاکنون بی سابقه بوده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده