تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۴۸۱
کد خبر: ۲۱۵۴۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی خرداد ماه؛

ارزش بازار "سیتا" افزایش یافت

‌می‌متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، با افزایش ۴ هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به ۹۲ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با سرمایه ۱۱ هزار میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۴۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۷ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲ میلیون ریال به ۷ هزار و ۴۱ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین نیز با افزایش ۴ هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال معادل ۹۲ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال محاسبه شد.

"سیتا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۰ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده