تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۱۵۸۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی سه ماه نخست امسال اتفاق افتاد؛

رشد ۲۱۴ درصدی درآمد فولاد خراسان

‌می‌متالز - شرکت فولاد خراسان با فروش ۲۷۴ هزار تن محصول طی سه ماه نخست سال جاری، توانست ۳۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال درآمد کسب کند که این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۲۱۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خراسان طی سه ماه نخست امسال با توجه به عملکرد مثبت خود توانست صادرات خوبی را انجام دهد و در همین حال، تولید این شرکت در مقایسه با سال قبل که شیوع کرونا مانع فعالیت با حداکثر ظرفیت این شرکت شده بود، با رشد مواجه شود.

رشد ۷۲ درصد تولید «فخاس»

شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانست ۵۸۱ هزار و ۹۱۴ تن گندله تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. «فخاس» در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ حدودا ۴۱۳ هزار و ۹۵۱ تن گندله تولید کرده بود.

فولاد خراسان در سه ماه نخست سال جاری موفق به تولید ۴۰۷ هزار و ۲۰۴ تن آهن اسفنجی شد که هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش ۴۷ درصد افزایش یافته است. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش توانسته بود تنها ۲۷۵ هزار و ۱۴۱ تن آهن اسفنجی تولید کند.

«فخاس» در سه ماه نخست سال جاری، ۱۳۵ هزار و ۴۴۸ تن شمش فولادی تولید کرد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ در حدود ۹۶ هزار و ۸۸۴ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانست ۱۵۵ هزار و ۸۲۹ تن محصولات سبک ساختمانی تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۳۹ درصد افزایش یافته است. این شرکت در سه ماه نخست سال قبل ۱۱۱ هزار و ۳۹۱ تن محصولات سبک ساختمانی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست امسال به یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۳۹۵ تن رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش توانسته بود ۹۰۳ هزار و ۳۶۷ تن محصول تولید کند.

رشد ۲۱۴ درصدی درآمد فولاد خراسان

رشد ۶۴ درصد فروش فولاد خراسان

شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانست ۲۶ هزار و ۲۲۶ تن آهن اسفنجی در بازار داخلی به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۳۴ هزار و ۴۰۷ درصد رشد نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۷۶ تن آهن اسفنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

فولاد خراسان در سه ماه نخست سال جاری موفق به فروش ۶۱ هزار و ۲۲۲ تن شمش فولادی در بازار‌های داخلی شد. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته ۶۵ هزار و ۲۳۸ تن شمش فولادی در بازار داخلی فروخته بود.

«فخاس» در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانست ۹۸ هزار و ۷۳۸ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی به فروش رساند. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته توانسته بود ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی بفروشد.

مجموع فروش داخلی شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ به ۱۸۶ هزار و ۱۸۶ تن رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل ۰.۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش ۱۸۴ هزار و ۷۵۰ تن محصول در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال جاری توانست ۵۴ هزار و ۹۸۰ تن شمش فولادی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند. در حالی که این شرکت در سه ماه نخست سال پیش صادرات شمش فولادی نداشت. همچنین فولاد خراسان در سه ماه نخست امسال موفق به صادرات ۳۳ هزار و ۵۵۲ تن محصولات سبک ساختمانی شد. در حالی که در سه ماه نخست سال گذشته این محصول را نیز صادر نکرده بود. جمع صادرات شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال جاری به ۸۸ هزار و ۵۳۲ تن رسید.

در سه ماه نخست سال جاری شرکت فولاد خراسان ۱۱۶ هزار و ۲۰۲ تن شمش فولادی در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند که در هم‌سنجی با سال پیش ۷۸ درصد رشد داشت. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته ۶۵ هزار و ۲۳۸ تن شمش در بازار‌های داخلی و صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات سبک ساختمانی شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال جاری ۱۳۲ هزار و ۲۹۰ تن رسید که در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ حدود ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار‌ها داخلی و صادراتی فروخته بود.

شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ در مجموع، ۲۷۴ هزار و ۷۱۸ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۴۸ درصد رشد نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال قبل ۱۸۴ هزار و ۷۵۰ تن محصول فروخته بود.

رشد ۲۱۴ درصدی درآمد فولاد خراسان

رشد ۳۰۹ درصد درآمد حاصل از فروش شمش فولادی در بازار داخلی

شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانست دو هزار و ۵۳ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۹۲ هزار و ۵۲۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته دو میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی کسب کرده بود.

فولاد خراسان در سه ماه نخست امسال ۶ هزار و ۹۹۶ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال درآمد بابت فروش شمش فولادی در بازار داخلی کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ توانسته بود سه هزار و ۲۲۳ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال از محل فروش شمش فولادی در بازار داخلی درآمد داشته باشد.

«فخاس» در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ موفق به کسب ۱۱ هزار و ۸۳۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۷۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹، ۶ هزار و ۸۰۲ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی داشت.

مجموع درآمد شرکت فولاد خراسان از فروش در بازار داخلی طی سه ماه نخست امسال به ۲۰ هزار و ۸۸۵ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل حاکی از رشد ۱۰۸ درصدی است. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش ۱۰ هزار و ۲۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال درآمد از فروش در بازار داخلی کسب کرده بود.

فولاد خراسان در سه ماه نخست امسال ۶ هزار و ۶۲۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار صادراتی کسب کرد. همچنین این شرکت موفق به کسب چهار هزار و ۶۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات سبک ساختمانی شده است. مجموع درآمد فروش صادراتی شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست امسال ۱۰ هزار و ۶۸۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود.

میزان درآمد حاصل از فروش شمش فولادی شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست امسال ۱۳ هزار و ۶۲۲ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال بود که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش ۳۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش، سه هزار و ۲۲۳ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال درآمد از فروش شمش کسب کرده بود.

در سه ماه نخست سال جاری، شرکت فولاد خراسان توانست ۱۵ هزار و ۸۹۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی و صادراتی داشته باشد که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۱۳۳ درصد رشد دارد. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته ۶ هزار و ۸۰۲ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی داشت.

مجموع درآمد شرکت فولاد خراسان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۳۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال بود که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۲۱۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته ۱۰ هزار و ۲۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

رشد ۲۱۴ درصدی درآمد فولاد خراسان

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده