تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۱۵۹۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
درآمد‌هایی که از کوره‌های این فولادساز شرق‌نشین بدست آمد؛

پایانی بر نزولی درآمد "فخاس" در خردادماه

‌می‌متالز - بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آمده مجتمع فولاد خراسان در خردادماه کسب کرده از محصول «شمش صادراتی» با ۳.۷۴۷ میلیارد ریال بوده است. به گزارش می‌متالز، شرکت مجتمع فولاد خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری میزان درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را مبلغ بالغ‌بر ۱۳.۶۵۷ میلیارد ریال گزارش کرده که از فروش محصولات در بازار داخلی و بازار صادراتی حاصل‌شده، مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه این شرکت فولادی موفق به کسب درآمدی به میزان ۳۱.۵۷۲ میلیارد شده، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۱۱.۹۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت مجتمع فولاد خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری میزان درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را مبلغ بالغ‌بر ۱۳.۶۵۷ میلیارد ریال گزارش کرده که از فروش محصولات در بازار داخلی و بازار صادراتی حاصل‌شده، مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه این شرکت فولادی موفق به کسب درآمدی به میزان ۳۱.۵۷۲ میلیارد شده، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۱۱.۹۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

پایانی بر نزولی درآمد

درآمد‌های شناسایی‌شده مجتمع فولاد خراسان

پایانی بر نزولی درآمد

بر پایه این گزارش، شرکت مجتمع فولاد خراسان در پایان خردادماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به ماه گذشته با افزایش ۵۵ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد سنگین ۱۷۳ درصدی مواجه بوده، بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «شمش صادراتی» با ۳.۷۴۷ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۱۲۴.۹۷۱.۳۵۳ ریال گزارش‌شده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "فخاس"

بر اساس این گزارش صورت گرفته، مجتمع فولاد خراسان در پایان خردادماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۱۴.۳۱۹ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «شمش داخلی» با ۳۰.۸۰۴ تن بوده است.

پایانی بر نزولی درآمد

مقدار فروش محصولات مجتمع فولاد خراسان نسبت به ماه گذشته افزایش ۴۹ درصدی را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۱ درصد رشد را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه میزان فروش محصولات این شرکت فولادی به میزان ۱۸۷.۷۶۵ تن اعلام‌شده که نسبت به سال گذشته ۴۸.۶۹ درصد افزایش را به دنبال داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده