تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۲:۰۳
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۲۱۵۱۹۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در آستانه میلاد سلطان خراسان، حضرت ثامن الائمه (ع)

‌می‌متالز - مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در آستانه میلاد سلطان خراسان، تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، کسری غفوری مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان طی پیامی میلاد با سعادت امام رضا (ع) را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی (ع)

درود خداوند بر نور تابناک خراسان و خورشید بی زوال ایران زمین، پیشوای هشتمین که چشمه پایان ناپذیر معارف حقّه و حیات درخشان و بابرکتش روشنایی ابدی را بر آسمان دل ارباب معرفت تابانده است. امام همامی که طنین حدیث جاویدان «سلسله الذهب» او، نیشابوریان را به تاج افتخاری همیشگی عزت داده و سرزمین خراسان را به قدوم نازنینش معطر ساخته است.

اینک که صدای دلنشین نقاره‌های حرم در زادروز فرخنده‌ی امام رضا (ع) هفت گنبد افلاک را پرصدا می‌سازد و عالم پیر در قدم سلاله پاک رسول ا... جوان می‌شود، شایسته است از جوار بارگاه روشنایی ها، این ایام خجسته را به همه مردم ایران و باورمندان به حقیقت در سراسر جهان شادباش بگویم و از سرزمین نورانی خراسان به همه جهادگران اقتصاد، تولید و سازندگی کشور، به ویژه فولادسازان ایران عزیز اسلامی خداقوتی صمیمانه عرض نموده و از ساحت قدسی حضرت رضا (ع) برای پیشرفت، آبادنی و استقلال سرزمین عزیزمان نیکی و برکت مسالت نمایم.

در آستانه جشن خجسته‌ی میلاد امام مهربانی، به همکاران ام و همه اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان نیز صمیمانه شادباش می‌گویم و امیدوارم به برکت واقع شدن این مجتمع در جوار حریم مهر و لطف آن حضرت، توفیقات روزافزون مجتمع فولاد خراسان در تولید و رشد و بالندگی، به ویژه رکوردشکنی‌های تولیدی که از آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی شاهد آن بوده ایم، استمرار داشته باشد.

کسری غفوری
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان

عناوین برگزیده