تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۱:۵۶
بازدید: ۳۵۶
کد خبر: ۲۱۵۸۵۳

هدایای شاتل برای سیم‌کارت‌اولی‌ها و خریداران گوشی‌های نوکیا

‌می‌متالز - شرکت شاتل برای آن دسته از مشترکان خود که برای نخستین بار سیم‌کارت‌های این شرکت را خریداری می‌کنند یا گوشی تلفن نوکیا را می‌خرند، هدایایی شامل بسته رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک در نظر گرفته است.

به گزارش می‌متالز، مشترکینی که تا به حال سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت نشده، می‌توانند با خرید سیم کارت‌های شاتل موبایل به عنوان اولین سیم‌کارت خود، علاوه بر بسته‌های ارائه شده به همراه سیم‌کارت، بسته سه ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک، هدیه بگیرند.

این شرکت در طرح جدید خود برای همه متقاضیان سیم‌کارت‌های هوشمند این اپراتور، که برای اولین بار سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت می‌شود و پیش از این هیچ سیم‌کارتی در هیچ یک از اپراتور‌های تلفن همراه کشور نداشته‌اند، بسته هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

هدایای شاتل برای مشترکان در این طرح، علاوه بر برخورداری از بسته آغازین و مزایای سیم‌کارت شاتل موبایل، از بسته هدیه ویژه سیم‌کارت‌اولی‌ها شامل مکالمه نامحدود شاتل موبایلی، ۳۰۰ دقیقه مکالمه برون‌شبکه، پیامک نامحدود شاتل موبایلی، ۳۰۰ پیامک برون‌شبکه و شش گیگابایت اینترنت سه ماهه با تخصیص ماهیانه بهره‌مند می‌شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم کارت با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند (ایرنا).

هدیه برای خریداران گوشی‌های نوکیا
همچنین شاتل موبایل با همکاری سامتل به عنوان نماینده رسمی نوکیا در ایران، به خریداران تلفن همراه نوکیا با ضمانت سامتل، برای خرید «سیم‌کارت هوشمند» تخفیف ویزه به همراه بسته ۳ ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد. هدایای شاتل برای مشترکان شامل موارد زیر است:

۳۰۰۰ دقیقه مکالمه درون‌شبکه

۳۰۰ دقیقه مکالمه برون‌شبکه

۳۰۰۰ پیامک درون‌شبکه

۳۰۰ پیامک برون‌شبکه

۶ گیگابایت اینترنت سه ماهه با تخصیص ماهیانه برای گوشی‌ها هوشمند نوکیا

۳ گیگابایت اینترنت سه ماهه با تخصیص ماهیانه برای گوشی‌های عادی نوکیا

همچنین خریداران می‌توانند با استفاده از سیم‌کارت شاتل موبایل، از اشتراک رایگان سرویس تماشای فیلم و سریال «نماوا»، اشتراک چهار ماهه سرویس بازی «بازیلی» و همچنین تخفیف ویژه سرویس‌های متنوع آموزشی و خدماتی بهره‌مند شوند (شاتل).

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده