تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۳۵
بازدید: ۳۷۵
کد خبر: ۲۱۵۹۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بزرگترین شرکت استخراج طلای روسیه تولید خود را افزایش می‌دهد

‌می‌متالز - بزرگترین شرکت استخراج طلای روسیه در بحبوحه کاهش تولید جهانی طلا، قصد افزایش تولید خود را طی دو سال آینده دارد.

به گزاری متالز، شرکت استخراج طلای پولیوس روسیه قصد دارد در شرایطی که تولید جهانی طلا طی همه‌گیری کرونا کاهش یافته، تولید خود را طی دو سال آینده افزایش دهد.

پاول گراچف، مدیرعامل شرکت پولیوس طی مصاحبه با بلومبرگ گفت: «هدف از استراتژی کوتاه مدت ما افزایش تولید در ضمن حفظ هزینه‌ها و پرداخت سود ثابت در بحبوحه رشد ناچیز هزینه‌های سرمایه‌ای است».

این شرکت همچنین قصد دارد یک معدن در سوخوی لاگ، یکی از بزرگترین ذخایر طلا در شرق روسیه را در ۲۰۲۷ افتتاح کند که پیش‌بینی می‌شود ۵۴۰ میلیون تن سنگ معدن طلا حاوی ۴۰ میلیون اونس طلا داشته باشد. طبق گفته گراچف، تنها پروژه دیگر جهانی در کانادا در مقیاسی بسیار کوچکتر از روسیه در حال انجام است.

پولیوس چهارمین استخراج کننده بزرگ طلا در دنیا و بزرگترین تولیدکننده این فلز گرانبها در روسیه است.

این شرکت در سال جاری میلادی طی قراردادی با شرکت راس هیدرو برای عرضه ۹۰ درصد برق مصرفی آن، به یک شرکت برق آبی تبدیل شده است. این شرکت در حال حاضر تنها استخراج کننده بزرگ طلاست که با ۱۰۰ درصد برق تجدیدپذیر فعالیت می‌کند. شرکت پولیوس استفاده از سوخت دیزل را به دنبال ساخت ۶۰۰ کیلومتر خطوط برق متوقف کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده