به گزارش میمتالز، مدیر فنی در بیمههای زندگی بیمه کارآفرین، ضمن بیان مطلب فوق، بیمه کارآفرین را یکی از شرکتهای پرتلاش در زمینه بیمههای زندگی دانست که از بدو تشکیل در این حوزه سرمایهگذاری زیادی داشته است، گفت: نتیجه این اقدامات طی ۱۸ سال گذشته، باعث شده است تا این شرکت در حال حاضر از بدنه کارشناسی متخصص و شبکه فروش حرفهای برخوردار باشد.
پریا فدائی، با اشاره به نقش مستقیم مشتریان در سیاستهای شرکت افزود: در حقیقت مشتری مهمترین ذینفع و سرمایه ارزشآفرین ماست. براساس همین دیدگاه، شایسته است که در زمان تحقق تعهد، در اسرع وقت و به کمال، به تعهدات خود عمل کنیم و این در سایه تیم اجرایی خوبی است که درک درستی از مفاهیم کارشناسی و رفتار حرفهای با مشتریان دارند. به گفته وی، در شرکت بیمه کارآفرین همه برنامهریزیها و ظرفیتسازیها حول این هدف تعریف شده است که همواره در کنار مشتری باشیم و آنان را پشتیبانی کنیم. فدایی تصریح کرد: سعی بر این است تا حد امکان در مواردی که حضور فیزیکی مشتریان ضرورت نداشته باشد از طریق ابزارهای غیرحضوری به ارائه خدمات پرداخته شود تا سطح رضایت مشتریان را همواره ارتقا ببخشیم. مدیر فنی در بیمههای زندگی بیمه کارآفرین یادآور شد: این شرکت در حال حاضر برای توسعه خدمات تحت زیرساختهای الکترونیکی برنامهریزی بلندمدت دارد و رسیدگی به پرونده خسارت مشتریان ظرف مدت ۲۰ روز را هدفگذاری کرده است.
منبع: دنیای اقتصاد