تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۱۶۰۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس کالا؛

هفت هزار تن شمش آلومینیومی معامله شد

‌می‌متالز - روز یکشنبه هفت هزار تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، المهدی، سالکو و آلومینای ایران در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، امروز یکشنبه ۶ تیر ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸ درصد یک هزار پوندی شرکت ایرالکو با میانگین قیمت ۵۲۶ هزار و ۸۲۲ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد که نسبت به آخرین روز معاملاتی (یکشنبه ۳۰ خرداد ماه)، ۰.۳ درصد رشد داشت.

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸۵ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۵۲۰ هزار و ۸۵ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۲۳ خرداد ماه)، ۰.۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

شرکت آلومینای ایران نیز دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷۵ درصد را با میانگین قیمت ۵۲۱ هزار و ۶۷۱ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۳۰ خرداد ماه)، ۰.۱ درصد رشد داشت.

هفت هزار تن شمش آلومینیومی معامله شد

شمش آلومینیومی ایرالکو

طبق نمودار ۲، شرکت ایرالکو در روز ۶ تیر ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۲۶ هزار و ۸۲۲ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای سه هزار و ۴۰ تنی روبه‌رو شد که دو هزار تن از این محصول مورد معامله قرار گرفت.

هفت هزار تن شمش آلومینیومی معامله شد

شمش آلومینیومی المهدی

طبق نمودار ۳، شرکت آلومینیوم المهدی در روز ۶ تیر ماه، یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۵ درصد را با قیمت ۵۱۵ هزار و ۷۸۵ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با یک هزار تن تقاضا مواجه شد و ۹۰۰ تن از این محصول در رینگ صنعتی و ۱۰۰ تن دیگر هم در مچینگ بورس کالا، مورد معامله قرار گرفت.

همچنین شرکت آلومینیوم المهدی در روز یکشنبه ۶ تیر ماه، یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۲۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت پایانی ۵۱۴ هزار و ۷۸۵ ریال به ازای هر کیلوگرم در تالار بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای یک هزار تنی مواجه شد و ۹۰۰ تن دز تالار اصلی و ۱۰۰ تن در مچینگ مورد معامله قرار نگرفت.

هفت هزار تن شمش آلومینیومی معامله شد

شمش آلومینیومی سالکو

طبق نمودار ۴، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب در روز ۶ تیر ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸۵ درصد را با قیمت ۵۲۰ هزار و ۸۵ ریال به ازای هر کیلوگرم در تالار شیشه‌ای بورس عرضه کرد که با سه هزار و ۶۰ تن تقاضا مواجه شد و ۸۴۰ تن از این محصول در تالار صنعتی و یک هزار و ۱۶۰ تن دیگر هم در قسمت مچینگ بورس کالا، مورد معامله قرار گرفت.

هفت هزار تن شمش آلومینیومی معامله شد

شمش آلومینیومی آلومینای ایران

همان‌طور که در نمودار ۵ آمده است، روز یکشنبه ۶ تیر ماه، شرکت آلومینای ایران یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷۵ درصد را به قیمت ۵۲۱ هزار و ۶۷۱ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که یک هزار و ۷۰۰ تن از این محصول با تقاضا همراه بود و یک هزار و ۱۰۰ تن از این محصول مورد معامله قرار گرفت.

هفت هزار تن شمش آلومینیومی معامله شد

هفت هزار تن شمش آلومینیومی معامله شد

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده