به گزارش میمتالز، محمدحسین حسین زاده با تاکید براینکه این تسهیلات از تقاضا تا واریز به صورت غیرحضوری پرداخت شده است، گفت: مشتریان این بانک میتوانند تمام خدمات بانکی خود را غیرحضوری و در بستر اینترنت دریافت کنند.
وی به سامانه اعتبارسنجی مرات اشاره کرد وافزود: این سامانه بر اساس اصول علمی مشخص میکند مشتری چقدرتوان بازپرداخت دارد. حسین زاده تعداد اعضای سامانه مرات را سه میلیون و پانصد هزار نفر عنوان کرد و اظهارداشت: این سامانه برای تسهیل در روند اعطای تسهیلات به کار گرفته شده است و هرسال نیز روزرسانی میشود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت همچنین با اشاره به سامانه پیشخوان مجازی رسالت یادآوردشد: پیش از این مشتری برای دریافت هر خدمت بانکی باید به شعبه مراجعه میکرد که با راه اندازی این سامانه هر مشتری میتواند یک شعبه بانکی همراه خود داشته باشد و تمام خدمات خود را به صورت غیرحضوری و از این مجاری دریافت کند. حسین زاده همراه بانک رسالت را از دیگر سامانههای کاربردی این بانک دانست و گفت: تمامی این ابزارها به کارگرفته شده اند تا خدماتی آسان، ارزان، شرعی و در بستری مدرن به اعضای خانواده رسالت واگذار شود.