تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۲۱۶۹۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رشد ۳۱۳ درصدی فروش کچاد در بهار ۱۴۰۰

‌می‌متالز - گزارش عملکرد ماهانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد کچاد برای دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش کچاد در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۳۱۳درصدی داشته است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت چادرملو در خرداد ماه امسال برابر با ۳۶،۶۱۸،۵۹۲ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی ۲۷،۰۵۰،۶۲۲میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۹،۵۶۷،۹۷۰ میلیون ریال شده است. بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی کنسانتره آهن (خشک) و در بازار صادراتی نیز شمش فولاد بوده است.

در دو ماهه اول امسال شرکت معدنی و صنعتی چادرملو فروشی برابر با ۵۱،۵۶۵،۳۵۶میلیون ریال داشته که بخش عمده آن از فروش محصولات در بازار داخلی بدست آمده است.

در مجموع می‌توان گفت که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای سال مالی جدید تا پایان خرداد ماه فروشی برابر با ۸۸،۱۸۳،۹۴۸ میلیون ریال بدست آورده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که عدد ۲۱،۳۲۷،۸۸۴ میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد فروش ۳۱۳ درصدی همراه شده است.

میزان فروش صورت گرفته در بازار داخلی طی مدت ۳ ماهه اول ۱۴۰۰ برابر با ۷۸،۲۴۶،۵۴۹ میلیون ریال و بازار صادراتی نیز ۹،۹۳۷،۳۹۹ میلیون ریال بوده است.

میزان محصولات تولید شده توسط چادرملو در بهار امسال به این شکل بوده است:

کنسانتره آهن خشک: ۲ میلیون و ۸۳۴هزار و ۳۳۶ تن

گندله: ۶۹۰هزار و ۹۲۰ تن

فولاد: ۳۰۶هزار و ۲۱۳ تن

آهن اسفنجی: ۴۴۶هزار و ۵۶۵ تن

آپاتیت: ۱۶هزار و ۳۰۶ تن

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده