تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۵
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۱۶۹۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان مطرح کرد؛

نمره قابل قبول شرکت «فولاد مبارکه» در ایفای مسوولیت اجتماعی/ این شرکت از آزمون کرونا سربلند بیرون آمد

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: شرکت فولادمبارکه با تخصیص بیش از ۱۳ هزار تن اکسیژن رایگان به مراکز درمانگر کرونایی و تجهیز بیمارستان‌ها در این مدت نمره قابل قبولی را در حوزه مسوولیت اجتماعی کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با تاکید بر اهمیت مسوولیت‌های اجتماعی توسط بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی اظهار کرد: با مرور تاریخی متوجه خواهیم شد که همواره از بازاری‌ها و کارآفرینان انتظار می‌رفت که نسبت به جامعه خود احساس مسوولیت داشته باشند.

وی افزود: شرکت «فولاد مبارکه» علاوه بر نقش مهم در قالب قطب اقتصادی کشور می‌تواند در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به جامعه درصدد رفع چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی برآید.


شرکت فولاد مبارکه از آزمون کرونا سربلند بیرون آمد


رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به اینکه کرونا آزمون فعالان اقتصادی شد، تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا منجر به ایجاد وحدت اجتماعی در سطح جامعه شد و بسیاری از صنعت گران و کارآفرینان کشور در این عرصه پیشگام شدند.

وی اضافه کرد: شرکت فولادمبارکه با تخصیص بیش از ۱۳ هزار تن اکسیژن رایگان به مراکز درمانگر کرونایی و تجهیز بیمارستان‌ها در این مدت نمره قابل قبولی را در حوزه مسوولیت اجتماعی کسب کرد.

گلشیرازی با تاکید بر اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در دولت جدید بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب چشم انداز آینده است؛ به نظر می‌رسد دولت سیزدهم با معطوف کردن توان خود در اجرایی کردن سیاست‌های گام دوم انقلاب و اقتصاد مقاومتی که ماحصل اندیشه‌های متفکران است، می‌تواند در جهت توسعه و بهبود معیشت و رفاه اجتماعی اقدامات موثری انجام دهد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده