تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۱
بازدید: ۳۷۷
کد خبر: ۲۱۶۹۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

مسیر برای کارآفرینان و صنعت گران تسهیل شود/تعامل سازنده بنگاه‌های اقتصادی با شرکت «فولادمبارکه»

‌می‌متالز - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر اینکه تعامل بنگاه‌های اقتصادی با شرکت فولاد مبارکه سازنده است، گفت: مسیر برای کارآفرینان و صنعت گران تسهیل شود.

به گزارش می‌متالز، عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به اینکه واحد‌های بزرگ بالادستی موتور محرکه واحد‌های صنعتی کوچک محسوب می‌شوند، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه یکی از بزرگترین واحد‌های تولیدی در کشور و جهان است و در همین راستا بسیاری از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی همراهی خوبی با این واحد صنعتی دارند.

وی با اشاره به اهمیت «کارآفرینی» در کشور گفت: انتظار داریم دولت سیزدهم نسبت به کارآفرینی و کارآفرینان توجه ویژه‌ای داشته باشد و امروز این امر می‌تواند دستاورد‌های مهمی برای کشور داشته باشد؛ چراکه استان اصفهان در موضوع‌های گردشگری، فرهنگی، صنایع دستی پیشتاز جهان است و نیاز است در این خصوص اقدامات موثری انجام شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر روان سازی صنعت و معدن در کشور تصریح کرد: امیدواریم مسیر برای کارآفرینان وصنعتگران تسهیل شود؛ چراکه یک بنگاه تولیدی نباید دغدغه‌های امور رفاهی و درمانی را برای پرسنل و کارگران داشته باشد.

وی افزود: نیاز است که دولت جدید از تشکل‌های صنعتی مشاوره بگیرد چراکه در دولت گذشته بهایی به سازمان‌های مردم نهاد داده نشد که امیدواریم در این دوره اهمیت داده شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده