تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۴۰۳
کد خبر: ۲۱۷۳۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارائه پیشنهاد توسط مشتریان و همکاران برای بهبود عملکرد بانک تعاون

ارائه پیشنهاد توسط مشتریان و همکاران برای بهبود عملکرد بانک تعاون
‌می‌متالز - مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیشنهاد‌های مشتریان و همکاران را در بهبود عملکرد بانک مؤثر دانست.

به گزارش می‌متالز، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در برنامه هفتگی گفتگوی تلفنی با روسای شعب بانک اظهار داشت: همه واحد‌های ستادی و اجرایی بانک مطابق برنامه‌های راهبردی و عملیاتی مشغول به خدمت‌رسانی هستند و برآیند اقدامات همه واحد‌ها منتج به عملکرد کلی بانک می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات مشتریان عزیز و همکاران شعب در نیازسنجی و تطبیق خدمات با نیاز‌ها بسیار حائز اهمیت است و موجبات اثربخشی برنامه‌های ابلاغی طی دوره جاری و ادوار آینده را فراهم می‌سازد.

مهدیان در گفتگو با مجتبی محمدی رییس شعبه کوثر استان اردبیل، علیرضا خدادادی رییس شعبه شوشتر استان خوزستان، سعید بهرامی رییس شعبه شاهین‌شهر استان اصفهان، بهاءالدین خادم الحسینی رییس باجه ارسنجان استان فارس و مهدی شریعتی فر رییس شعبه بردسکن استان خراسان رضوی ضمن جویایی وضعیت سلامت همکاران گفت: بانک توسعه تعاون از زیرساخت‌ها و سامانه‌های الکترونیک جهت مدیریت ارتباط با مشتریان بهره جسته است و بانک جهت اطلاع‌رسانی خدمات به مشتریان و نیز دریافت نظرات ذینفعان بانک در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور دارد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون نقش شبکه شعب را در حداکثر سازی رضایت مشتریان مهم ارزیابی نمود و گفت: همکاران شعب در دوره‌های زمانی گوناگون با بهره‌مندی از دانش و مهارت بانکی و رعایت مراتب احترام به مشتریان و مراجعین، کارنامه مناسبی رقم‌زده‌اند و در مقطع کنونی نیز با تلاش و کوشش مضاعف، زمینه را برای گسترش خدمات بانکی و تداوم فعالیت توسعه‌ای بانک فراهم می‌نمایند.

وی وجود مکانیزم نظام پیشنهاد‌ها را نیز از فرآیند‌های بهبود مستمر فعالیت بانک اعلام نمود و گفت: نظام پیشنهاد‌ها در صورت فعالیت اثربخش، انعکاس‌دهنده کمبودها، نیاز‌ها و پیشنهاد‌ها در راستای ارتقای سیستم سازمانی و نظام بانکداری توسعه‌ای است و می‌تواند در انعکاس نقطه نظرات مشتریان به ارکان تصمیم سازی و برنامه‌ریزی بانک نیز مؤثر واقع گردد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در خصوص وضعیت کنونی شعب با روسای واحد‌های اجرایی به گفتگو پرداخت و همکاران نیز پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی را برای بهبود عملکرد فعلی و برنامه‌های آتی مطرح نمودند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد
توضیحات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره حواشی مجمع بیمه ملت:

علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد