تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۴
بازدید: ۴۲۹
کد خبر: ۲۱۷۵۴۳

سایت وزارت راه و شهرسازی از دسترس خارج شد

‌می‌متالز - پس از اختلال دیروز در سامانه شرکت راه‌آهن، از صبح امروز سایت وزارت راه و شهرسازی نیز از دسترس خارج شده است.

به گزارش می‌متالز، بعدازظهر دیروز سامانه اتوماسیون راه آهن جمهوری اسلامی ایران دچار اختلال شد. امروز مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در این‌باره به تسنیم گفت: بعدازظهر دیروز در پی بروز اختلالی در برخی سامانه‌های شرکت راه‌آهن همکاران فنی مشغول بررسی موضوع شدند که بخشی از این اختلال برطرف شده است.

وی با تاکید بر این‌که این اختلال در سیستم اتوماسیون به وجود آمده که هیچ گونه ارتباطی با سیر قطار‌ها ندارد، افزود: قطار‌ها از روز گذشته تا الان که با شما صحبت می‌کنم به طور منظم بر اساس برنامه زمانبندی اعزام می‌شوند.

رسولی تاکید کرد: ایستگاه‌های راه آهن کشور در آرامش کامل به سر می‌برند و مسافران بر اساس برنامه زمان بندی برای سفر به ایستگاه‌های قطار مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از برطرف شدن این مساله تا ساعتی دیگر خبر داد و گفت: به زودی پس از طمینان از سلامت سیستم، اتوماسیون راه آهن دوباره در مدار قرار می‌گیرد؛ لذا هیچگونه اخلال در امر جابجایی مسافران قطار از دیروز تاکنون به وجود نیامده است در زمان حاضر نیز از هموطنان عزیز می‌توانند اقدام به خرید بلیت قطار کنند.

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا منشأ اختلال مشخص شده است، افزود: همکاران ما در حال پیگیری موضوع هستند.

این در حالی است که از ساعاتی قبل سایت وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.mrud.ir از دسترس خارج شده است. سایت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن به آدرس tem.mrud.ir نیز در زمان حاضر (۱۲:۲۵ دقیقه) در دسترس نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده