تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۱۰
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۱۷۷۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برای حرکتی چشمگیر نیاز طلا هنوز صعود به بالای 1250 دلار است

می متالز - در حالیکه طلای تحویل در دسامبر در آخرین روز مبادلات هفتگی بالای سطح 1233 دلاری قرار گرفت و برای تمام هفته هم بازاری ساید وی و کم تحرک داشت، به باور یک تحلیلگر طلا برای انجام حرکتی بزرگ و چشمگیر نیاز دارد بالای 1250 دلار در هر اونس قرار گیرد.
برای حرکتی چشمگیر نیاز طلا هنوز صعود به بالای 1250 دلار است

به گزارش می متالز، "فیلیپ استریبل"، تحلیلگر ارشد بازار در "RJO Futers" در ادامه اظهارت بالا گفت:" واقعا طلا یرای صعودی چشمگیر نیاز دارد تا به بالای 1250 دلار در هر اونس صعود کند. در غیر اینصورت روند بازار "سایدوی"( خنثی و کم نوسان) باقی خواهد ماند. در واقع چند روز پیش این احتمال وجود داشت که ما رشد چشمگیر طلا را تجربه خواهیم کرد که این اتفاق نیافتاد."

 

این تحلیلگر اضافه کرد: اگر در این بین قیمت طلا به پایین سطح 1220 دلاری افت کند امکان تحت فشار قرار گرفتن طلا برای افت به سطح 1200 دلاری وجود دارد.

 

"بارت ملک "،تحلیلگر دی تی هم اعتقاد دارد که درآینده نزدیک ما شاهد رشد طلا به بالای 1235 دلار و افت به زیر 1224 دلار در هر اونس نخواهد بود.

 

ملک اعتقاد دارد که ممکن است طلا در شرایط فعلی حتی از رقم حال حاضر خود کمی عقب نشینی کند که این اتفاق تحت تاثیر آمارهای قوی تر از حد انتظار شغلی در امریکا است. 250 هزار شغل جدید در اکتبر ایجاد شده، دستمزدها رشد داشته و نرخ بیکاری به 3.7 درصد رسیده است و از طرفی هم فدرال رزرو سیگنال داده که نرخ بهره را حداقل در اوایل 2019 هم افزایش خواهد داد.

 

به باور برخی از تحلیلگران در سه ماهه چهارم سال طلا در سطح 1266 دلاری خواهد بود و میانگین قیمت 2109 هم 1338 دلار است.

منبع: طلا نیوز
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده