تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۴۱۱
کد خبر: ۲۱۷۹۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۱

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و معدنی دماوند در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، پالایش نفت شیراز و داروسازی سبحان انکولوژی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۹ هزار و ۷۷ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۳۲ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷ میلیارد و ۵۹۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان در بیش از ۹۱۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه، شهد و قند لرستان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۲۷ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان در ۴۷۳ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۶۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۸۱ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، پالایش نفت شیراز و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های داروسازی تولید دارو، کشت و صنعت دشت خرمدره و صنایع فولادی آلیاژی یزد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده