تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۴
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۲۱۷۹۷۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

جدیدترین قیمت خودرو در بازار / قیمت پراید به ۱۳۷ میلیون تومان رسید

‌می‌متالز - با وجود رکود در بازار خودرو پراید امروز گران شد و قیمت آن به ۱۳۷ میلیون تومان رسید. این در حالیست که رونقی در معاملات وجود ندارد و برخی از نمایشگاه‌های فروش در شرایط تشدید بیماری کرونا فعالیت خود را محدود کرده‌اند.

به گزارش می‌متالز، در بازار راکد خرید و فروش خودرو گویا نگرانی مردم از تغییرات قیمتی برخی از خودرو‌ها باعث شده تا قیمت آن‌ها نسبت به روز‌های گذشته شاهد افزایش باشد به نحوی که پراید امروز با رشد قیمت ۱۳۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

البته هنوز رونقی در معاملات وجود ندارد و برخی از نمایشگاه‌های فروش در شرایط تشدید بیماری کرونا فعالیت خود را محدود کرده اند، اما در مجموع به اعتقاد فعالان بازار برخی از خودرو‌ها که مشتری زیادی در بازار دارند مورد معامله قرار می‌گیرند.

در حال حاضر سمند LX با قیمت ۲۱۳ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان، پژوپارس با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۲۶۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۳۷۰ میلیون تومان، رانا پلاس با قیمت ۲۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این سایپا ۱۱۱ با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان، ساینا ۱۴۱ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای ۱۵۵ میلیون تومان و تیبا ۱۳۲ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده