تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۴۴۳
کد خبر: ۲۱۸۲۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

در بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از فولاد اکسین مطرح شد/ همدلی و جدیت سهامداران برای اجرای طرح توسعه فولاد سازی

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت فولاد اکسین خوزستان بر لزوم همکاری و پیگیری‌ها برای تسریع در اجرای طرح توسعه فولاد سازی تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، امروز ۲۲ تیر دکتر بازارنوی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و دکتر حسن تاجیک معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در جلسه‌ای با حضور اعضا هیات مدیره و سرپرست مدیریت عامل شرکت که در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد، در جریان آخرین وضعیت این شرکت قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه امین آسیابان سرپرست شرکت فولاد اکسین، در گزارشی جامع و کامل آخرین وضعیت شرکت در حوزه‌های مختلف را تشریح کرد و با اشاره به طرح توسعه فولاد سازی بر ضرورت اجرای این طرح برای تثبیت اکسین در جایگاه واقعی خود تاکید کرد.

دکتر انصاریان رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین در ادامه این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان ابراز امیدواری کرد تا با تمرکز بر زیرساخت‌ها شاهد روند پیشرفت و جهش تولید در فولاد اکسین باشیم.

در ادامه دکتر حسن تاجیک معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تدوین سیاست‌های شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی در حوزه فولاد گفت: سیاست‌های صندوق بر این بوده که در شرکت‌های فولادی زیر مجموعه وارد فاز فولاد سازی شویم و همین موجب شد موضوع طرح توسعه فولادسازی فولاد اکسین به تصویب برسد.

همچنین دکتر بازارنوی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی اظهار کرد: مجموعه وزارت رفاه به عنوان سهامدار عمده فولاد اکسین از مجموعه این شرکت رضایت کامل داشته و فولاد اکسین به عنوان یکی از شرکت‌های با ارزش در مجموعه وزارت رفاه شناخته میشود.

وی به اهمیت اجرای طرح توسعه فولادسازی در فولاد اکسین اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همدلی سهامداران شاهد این باشیم که به زودی طرح فولادسازی در فولاد اکسین به اجرا در آید.

همچنین در پایان مهمانان از خط تولید شرکت بازدید کردند.

منبع: چیلان

عناوین برگزیده