تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۱:۰۰
بازدید: ۲۹۴
کد خبر: ۲۱۸۲۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

در راستای تحقق بخشی به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"

‌می‌متالز - در راستای تحقق بخشی به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" بازدید نماینده مردم سیرجان و بردسیر به همراه دکتر مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و فرماندار سیرجان از واحد‌های تولیدی و صنعتی سیرجان صورت پذیرفت.

به گزارش می‌متالز، حسن پور همچنین از کارخانه کامکان بازدید به عمل اورد، شایان ذکر است کارخانه کامکان با فعالیت در زمینه تولید پیچ و مهره، بیش از ٢٥٠ نفر نیرو به صورت مستقیم مشغول به کار دارد، همچنین فاز دوم این کارخانه با تولید مفتول، در شهرک صنعتی شماره ٢ سیرجان در حال احداث می‌باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در حاشیه این بازدید مشکلات و موانع حوزه تولید را از زبان مدیران واحد‌های تولیدی جویا شد و اظهار داشت: تولید پایه استقلال و توسعه و مشخص کننده جایگاه یک کشور در دنیا است.

نماینده سیرجان و بردسیر همچنین افزود؛ معضلات اقتصادی از جمله بیکاری و تورم را نیز تولید و عرضه کالا می‌تواند حل کند و اشتغالزایی را بیفزاید پ.

حسن پور ادامه داد کشور با سخرانی کردن اداره نمی‌شود، باید کاری کنیم تا همه به سمت تولید حرکت کنند، موانع بر سر راه تولید با تدبیر و برنامه ریزی قابل حل است و تنها راه حل نجات کشور توجه به تولید است.

حسن پور همچنین در خصوص کارگران گفت: کارگر ستون فقرات اقتصاد تولیدی در کشور است و پیشرفت و رونق اقتصادی محقق نخواهد شد جز با اهمیت دادن و توجه ویژه به قشر زحمتکش کارگر.

عناوین برگزیده