تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۱۸۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای ۷ ماه سال جاری:

پرشکایت ترین شرکت های بیمه معرفی شدند

می متالز - طی ۷ ماه سال جاری دو هزار و ۴۰۰ مورد از شرکت های بیمه شکایت شده که پرشکایت ترین شرکت ها معرفی شدند.
پرشکایت ترین شرکت های بیمه معرفی شدند

به گزارش می متالز، طبق آمار بیمه مرکزی از وضعیت شکایت ۷ ماهه در مجموع ۲ هزار و ۴۰۰ شکایت از شرکت های بیمه شده و بیمه ایران با سهم حدود ۳۰ درصد بازار ، با ۴۱۴ شکایت در رتبه اول قرار دارد.

متوسط پاسخگویی این شرکت ۲۳ روز بوده و از این تعداد شکایت، ۱۵۵ شکایت وارد و ۲۵۱ شکایت ناوارد اعلام شده و به ۸ شکایت نیز رسیدگی نشده است.

بیمه دانا هم با ۱۸۲ شکایت در رتبه دوم ایستاده که ۷۱ شکایت وارد و ۸۰ شکایت دیگر ناوارد بود و به ۳۱ شکایت دیگر رسیدگی نشده و متوسط پاسخگویی به این شکایات نیز ۱۴ روز بود.

بیمه ملت هم با ۱۷۰ شکایت (۶۶ شکایت وارده و ۸۴ شرکت ناوارد و مابقی رسیدگی نشده ) و متوسط پاسخگویی ۱۹ روزه در رده سوم ایستاده است.

کمترین شکایت ها مربوط به بیمه مرکزی با یک شکایت ناوارد، بیمه حکمت صبا با ۸ مورد و بیمه تجارت نو با ۱۱شکایت بود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده