تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۱
بازدید: ۵۰۷
کد خبر: ۲۱۹۰۳۹

لغو ۶ روزه طرح ترافیک تهران/ مبالغ پرداخت شده چه می‌شود؟

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعیه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مرداد، اجرا نمی‌شود.

به گزارش می‌متالز، اجرای طرح ترافیک در پایتخت تا یکشنبه هفته آینده (۳ مرداد) متوقف شد.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد: بنا بر پیشنهاد ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تعطیلی ادارات از فردا سه‌شنبه ۲۹ تیر تا ۳ مرداد، هر دو طرح ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا) در شهر تهران اجرا نمی‌شود.

مبالغ پرداخت‌شده بابت رزرو طرح ترافیک در بازه زمانی زمانی مذکور به کیف پول شهروندان عودت داده می‌شود 

 در پی افزایش آمار‌های کرونایی سخنگوی دولت صبح امروز از تعطیلی ۶ روزه همه ادارات استان‌های تهران و البرز، در بازه زمانی سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده خبر داد.

علی ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره تعطیلی تهران و کرج تصمیمی گرفته شده است یا خیر؟ اعلام کرد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس‌جمهور، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

وی افزود: بنا بر این مصوبه، تردد از این استان‌ها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیر‌ها بازگردانده می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی، براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهر‌ها اطلاع رسانی می‌شود 

روز گذشته، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران از عبور فوتی‌های این شهر بر اثر کرونا از مرز ۱۰۰ نفر خبر داده و بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده بود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده